Gravatar

#41 filmz-jonasgr 14 år siden

Den dårligste jeg har set det seneste stykke, dvs. inden for de sidste par år er "Contract". Den var godt nok ekstrem dårlig.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#42 RasmusFL 14 år siden

Jeg har ikke set særligt mange rigtige slumfilm eller decideret snuskede B-produktioner, så valget må stå mellem disse:

- The Fog (2005): Gennemført talentløs og grinagtig gyserfilm

- The Happening: Uopfindsom, overspillet og hamrende kedelig. Helt igennem et amatørprojekt med alt for mange penge involveret.

- Hair: Hovedpinefremkaldende - virkelig en svær sag at sidde igennem

- 10.000 BC: Må være den mest pinligt elendige Hollywood-storfilm nogensinde

- Rich Kids: Værre fås det simpelthen ikke.
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
Gravatar

#43 Riqon 14 år siden

MasterMorten (38) skrev:
Okay, så vil jeg råde dig til IKKE at se Terminator Salvation, når du syntes 3'eren er SÅ ringe, for så ender det bare med at du skyder dig selv eller noget :)

Terminator Salvation, til trods for at den også mangler sjælen og har nogle forholdsvis store plothuller, udviser dog efter min mening langt større respekt overfor de to første film, end man kan sige om Terminator 3. (Det her billede opsummerer meget godt, hvad 3'eren fejlede.) Min anmeldelse af de tre første film kan læses her.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#44 Patriarch 14 år siden

Vanilla Sky (sad undervejs og tænkte: "Hvad foregår der?? håber de har en rigtig god forklaring på alt det her vanvid...")

Det var der så heldigvis ;)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#45 Skeloboy 14 år siden

RasmusFL (42) skrev:
Jeg har ikke set særligt mange rigtige slumfilm eller decideret snuskede B-produktioner...

Det er også noget værre pjat at komme i gang med, for der er lavet så utroligt mange af dem:)
Gravatar

#47 fubar 14 år siden

Den "tyrkiske Star Wars", kan ikke huske dens rigtige titel, men den er satme heller ikke for god
Gravatar

#48 Riqon 14 år siden

Patriarch (44) skrev:
Det var der så heldigvis ;)

Har du set en Director's Cut, jeg er gået glip af?
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#49 McPeter 14 år siden

Nogle af de værste dyre produktioner jeg har set (har fx ikke set Transformers 2, men frygter det værste):

Smokin' Aces
2012
Spider-Man 3
10,000 B.C.
Sky Captain and the World of Tomorrow
The League of Extraordinary Gentlemen
The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor (så den kun med et halvt øje i TV, så ved ikke om det helt gælder hehe)

Har kun set T3 en enkelt gang så kan faktisk ikke huske om den er så dårlig som folk siger den er... men siden jeg ikke har haft lyst til at gense den er der jo nok noget om det hehe.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#50 Skeloboy 14 år siden

McPeter (49) skrev:
Har kun set T3 en enkelt gang så kan faktisk ikke huske om den er så dårlig som folk siger den er... men siden jeg ikke har haft lyst til at gense den er der jo nok noget om det hehe.

Jeg synes det er en ganske ok film. Den er langr fra T1 og T2, men den kan godt ses.

Skriv ny kommentar: