Gravatar

#51 Patriarch 14 år siden

Enig... Og bedre end T4 synes jeg faktisk...
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#52 filmz-jonasgr 14 år siden

Jeg kan kun huske at Kristanna Loken var med i den. Handlingen har jeg glemt :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#53 Skeloboy 14 år siden

Har ikke set T4

Jeg er faktisk virkelig dårlig til at få set de store produktioner. Har ikke set: Transformers 2, Pirates of the Caribbean 2 og 3(1'eren var rigtig fesen, så kan ikke lige se nogen grund), Spider-Man 3, Iron Man, Sherlock Holmes, X-Men Origins, 2012, Indiana Jones 4 etc etc...
Gravatar

#54 fubar 14 år siden

#52 handlingen er stort set den samme som i T2. Bare med en anden slutning.

2 Terminators bliver sendt ned på jorden, en for at dræbe og en for at beskytte de gode.
Den store forskel er at i 2'eren kan man ændre fremtiden/fortiden, det kan man pludselig ikke i 3'eren og derfor ender det hele med dommedag.
Gravatar

#55 tiany 14 år siden

Beviset på at dårlige film kan blive kult: http://trailers.apple.com/trailers/independent/bes...

Valar morghulis
Gravatar

#56 Skeloboy 14 år siden

#55 - men Troll 2 er satme også noget virkelig skrammel...køb Troll/Troll 2 på Play.

[url= scene, der altid bliver fremhævet[/url]

[url= på det gode skuespil[/url]
Gravatar

#57 evermind 14 år siden

#56 Hehe, den står bare og venter på hylden! Jeg får faktisk besøg af en gut senere, som muligvis gider se den med mig! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#58 stoffer 14 år siden

#57 - Sounds romantic! :P
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#59 Highland Park 14 år siden

jonasgr (41) skrev:
Den dårligste jeg har set det seneste stykke, dvs. inden for de sidste par år er "Contract". Den var godt nok ekstrem dårlig.

Den kender jeg ikke. Er det den her?:
http://www.imdb.com/title/tt1242843/
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#60 filmz-jonasgr 14 år siden

#59 Hov der skulle stå "The Contract". Det er nok den ringeste film nogensinde, men den ringeste jeg kan huske at have set de sidste 10 år.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: