Flight of Fury er simpelthen så ringe at bare tanken om den får mine no**** til at trække sig op af skræk for et gensyn, mangen til makværk skal man dælme lede længe efter, intet er positivt ved den film, Snakes on a plane fremstår som oscar materiale ved siden af den.
De helt ringe z-film har jeg ikke rigtigt set meget af, så der vil uden tvivl findes ringere film end dem jeg nævner. Men de her er også ekseptionelt dårlige:
Transformers Saw IV Cube Hostel
Og så er jeg tildels enig med BN. Spider-Man 2 hører ikke til helt blandt de dårligste. Den er stadig meget dårlig, men den er i det mindste et enkelt tak over bl.a. de fire film jeg nævner.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Skal det være lidt nyere og større produktioner, vil jeg også nævne Hostel, som vaskeægte bras. Transformers 2 med en parade af stupiditeter og dumme robotter er så tæt på intelektuelt selvmord man kan komme. Pirates 3 - virkelig fesen. Kedelige og ekstremt lang og med mange helt utroligt unødvendige scener i forhold til plottet. Ville muligvis være bedre hvis man skar 30-45 min. af filmens længde. Batman og Robin - Enough said. Death Proof - snak, snak og mere snak om ingenting også er det ikke engang sjovt. War of the Worlds - Muligvist det mest belastende person galeri nogensinde i en film, som kun er overgået af den super platte slutning. De børn skal bare dø....og det skal være tavst så man kan få fred for det skrigeri.
#61 Kiksmann 14 år siden
Jeg har stadig mareridt over den film.
#62 Kruse 14 år siden
Transformers
Saw IV
Cube
Hostel
Og så er jeg tildels enig med BN. Spider-Man 2 hører ikke til helt blandt de dårligste. Den er stadig meget dårlig, men den er i det mindste et enkelt tak over bl.a. de fire film jeg nævner.
#63 inflector 14 år siden
Transformers 2 med en parade af stupiditeter og dumme robotter er så tæt på intelektuelt selvmord man kan komme.
Pirates 3 - virkelig fesen. Kedelige og ekstremt lang og med mange helt utroligt unødvendige scener i forhold til plottet. Ville muligvis være bedre hvis man skar 30-45 min. af filmens længde.
Batman og Robin - Enough said.
Death Proof - snak, snak og mere snak om ingenting også er det ikke engang sjovt.
War of the Worlds - Muligvist det mest belastende person galeri nogensinde i en film, som kun er overgået af den super platte slutning. De børn skal bare dø....og det skal være tavst så man kan få fred for det skrigeri.
#64 McPeter 14 år siden
Har set Saw 1 og det var mere end rigeligt for dén franchise...
#65 filmzkim 14 år siden
#66 wimmie 14 år siden
Åh ja, alle de nyere spoof film er godt nok noget værre hø - har set Superhero Movie og Date Movie og har sværget aldrig at se flere af dem - puha!
#67 Kruse 14 år siden
#68 gi-jones 14 år siden
Godt set. Hele den bølge er nok den ypperste elendighed.
#69 MOVIE1000 14 år siden
Halloween 3
kan ikke lige komem i tanke om andre
#70 filmz-Narniabæver2010 14 år siden
The Pagemaster