Gravatar

#31 Highland Park 14 år siden

#30: Beklager men jeg forstår ikke helt, hvad du mener.

Nej, det skrev jeg i #25, at jeg ikke har.
Jeg har heller ikke set en eneste af "Saw"-filmene.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#32 Lord Beef Jerky 14 år siden

#27 Her er min vurdering af Saw-filmene... jeg sætter dem i rækkefølge, så den jeg nævner først er min foretrukne, og den jeg nævner sidst, synes jeg er den værste.

Saw - 2/6
Saw 2 - 2/6
Saw 3 - 2/6
Saw 4 - 2/6
Saw 5 - 2/6

Jeg gætter på at Saw 6 får et solidt 2/6-tal fra mig, men jeg ved ikke helt, hvorfor jeg tror det =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#33 Riqon 14 år siden

#32 - LOL
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#34 MMB 14 år siden

Mærkeligt nok så jeg Saw 2 før Saw 1, så det er den film, jeg er mest glad for.

Saw 1 4/6
Saw 2 5/6
Saw 3 2/6
Saw 4 4/6
Saw 5 2/6

Må indrømme, at jeg har svært ved at huske handlingen fra Saw 5, men det siger vel i sig selv en del om filmen...
Gravatar

#35 BN 14 år siden

Foeller (34) skrev:
Må indrømme, at jeg har svært ved at huske handlingen fra Saw 5, men det siger vel i sig selv en del om filmen...

Hvis du kan huske handlingen fra de andre, så er du allerede godt på sporet ... ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#36 evermind 14 år siden

Hehe, jeg kan sgu ganske godt lide de to første Saw-film. 1'eren er den bedste, en jævnt god og underholdende horrorfilm med en ganske interessant præmis for genren. 2'eren lægger ikke vildt lovende ud, men vokser undervejs og har en ganske fin slutning. Derefter svinger 3-5 fra det ikke særlig gode (dog med enkelte underholdende elementer) til det decideret uinteressante.

Men som ovennævnte hveps, der bliver ved med at banke mod ruden (som Filmzkim udtrykker det), er jeg sgu sikkert dum nok til også at se den næste, hvis den kommer i vejen for mig. Aktivt opsøgende kommer jeg dog ikke til at blive.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#37 evermind 14 år siden

bn (26) skrev:
Jeg kan godt lide "popcorns-film", men jeg skelner mellem VIRKELIG GODE popcorns-film og "okay popcorns-film".

I mine øjne hører film som 'The Phantom', 'Rocketeer' og 'King Kong' (2005) med til førstnævnte kategori og kommer nok med på min Top 300, mens film som 'The Predator' hører med til den sidste og kun bliver genset, hvis de bliver sendt på TV en kedelig søndag eftermiddag.

OMG, jeg håber virkelig, du er ironisk her??? Nu er jeg jo nødt til at skrive en lettere oprørt kommentar ... ;)

( - men på den anden side er det selvfølgelig meget betryggende, at du engang kan komme med de dér udtalelser, der sætter vores forskellighed i perspektiv ... ;))

The Phantom: For hulen noget møg! Den alt for direkte overførsel af det lilla kostume virker bare så Batman - fra 1966! Men vi skriver 1996 her. Læg mærke til, hvad man gjorde ved f.eks. Batman syv år tidligere. Og hele den dér duel med koderingene fra Fantometklubben ... :S 1/6

Rocketeer: En af de film, jeg skal have set igen ved lejlighed. Jeg var ikke ovenud begejstret første gang, må jeg tilstå, men den havde da visse underholdende elementer. Bl.a. Jennifer Connelly ... rrrauw! 3/6

King Kong: Vældig underholdende, men noget tynd på historiesiden og med - desværre - nogle temmelig dårlige effekter i dinoscenerne. Aben er dog rigtig flot lavet, og filmen rummer god ramasjang og masser af flotte billeder. Især dalen med kæmpeinsekterne mindes jeg med gru ... Men Peter Jackson har nu lavet en del bedre film, omtrent de fleste af dem, han har på sit cv, faktisk. 4/6

Predator: I min bog et stolt medlem af eliten inden for action-/popcornunderholdning. En tilsyneladende enkel præmis udvikler sig uventet med en superb udvikling af spændingskurven til følge. Predator oser af stemning, har intet overflødigt fedt, et badass persongalleri og Arnolds måske strideste modstander på film. Og hvem kan glemme klassikere som de flåede mennesker, Ol' Painless, "Stick around!" og "You're one ugly motherfucker!"?? <3 6/6
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#38 MOVIE1000 14 år siden

#31 altså med ting mener jeg FÆLDER
ting = fælder

#39 hva mener du?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#39 evermind 14 år siden

Ham Jigsaw har gang i mange ting ... :)
Gravatar

#40 Riqon 14 år siden

#26 - Den eneste, jeg har set, af dem du nævner, er sådan set King Kong. Og den får ikke mange point fra mig af, og mine grunde er nøjagtig de samme som #37, dog vil jeg tilføje, at filmens svagheder også skal vejes i forhold til dens umenneskelige længde... næ, vil til enhver tid foretrække Predator ;)
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: