Kan du ikke bare lige bruge en spoiler.. ? Jeg får s'gu nok aldrig set de film alligevel (film der er ældre end 1994 siger mig absolut intet), men det plot der lyder s'gu for underligt..
Det er det slet ikke hvis I forstår det med tidsrejser og for I gør det skal I se filmene.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Jeg har s'gu tit kørt 140 uden at rejse tilbage i tiden ! Jeg har engang mistet mit kørekort ved det - men måtte s'gu også kun køre 80.. Ups.. Så på en måde rejste jeg tilbage i tiden - tilbage til 18-års alderen og begyndelsen på at tage kørekort..
I øvrigt er Plutonium s'gu da mega svært at få fat på !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg har s'gu tit kørt 140 uden at rejse tilbage i tiden ! Jeg har engang mistet mit kørekort ved det - men måtte s'gu også kun køre 80.. Ups.. Så på en måde rejste jeg tilbage i tiden - tilbage til 18-års alderen og begyndelsen på at tage kørekort..
Du skal også have det der batteri
og Emmett stjal plutoniumet
.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Hvor kan jeg finde ham Emmett? Han skal fandme da ikke stjæle plutoniumet ! Så er det jo ikke noget at sige til at jeg ikke kan skaffe noget !
Og hvilket batteri? Altså, min bil har et batteri? Ved du om det skal være ladet HELT op før jeg kan rejse tilbage til fremtiden? For min generator har været lidt på krykker det sidste stykke tid..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#21 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#22 Nicki52 16 år siden
Det er det slet ikke hvis I forstår det med tidsrejser og for I gør det skal I se filmene.
#23 Bony 16 år siden
#24 PredatorX 16 år siden
#25 Nicki52 16 år siden
Bilen bruger plutonium som brændstof og der er et slags tidsrejse-batteri og bilen skal køre med 140 km/t og så rejser man tilbage i tiden.
Det er efter Blomsterbørn børn
#26 HonoDelLoce 16 år siden
#27 Nicki52 16 år siden
Du skal også have det der batteri
#28 HonoDelLoce 16 år siden
Hvor kan jeg finde ham Emmett? Han skal fandme da ikke stjæle plutoniumet ! Så er det jo ikke noget at sige til at jeg ikke kan skaffe noget !
Og hvilket batteri? Altså, min bil har et batteri? Ved du om det skal være ladet HELT op før jeg kan rejse tilbage til fremtiden? For min generator har været lidt på krykker det sidste stykke tid..
#29 Nicki52 16 år siden
#30 HonoDelLoce 16 år siden
Måske de har noget plutonium liggende også..
Ellers ligger DanBrit i Aalborg Øst alligevel, og der er s'gu masser af terrorister.. Så må jeg på rov der..
Jeg opdaterer lige på situationen senere.. Eller tidligere, hvis jeg får det til at virke... Så starter jeg denne her tråd først ! Muhahahahaha..