Gravatar

#21 elwood 16 år siden

Den er selvlært.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#22 Nicki52 16 år siden

honodelloce (18) skrev:

Kan du ikke bare lige bruge en spoiler.. ? Jeg får s'gu nok aldrig set de film alligevel (film der er ældre end 1994 siger mig absolut intet), men det plot der lyder s'gu for underligt..

Det er det slet ikke hvis I forstår det med tidsrejser og for I gør det skal I se filmene.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#23 Bony 16 år siden

#22 - Jeg forstår det ikke. Hvordan fungerer den der bil?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#24 PredatorX 16 år siden

Jeg mindes altså ikke noget med tidsrejser i Blomsterbørns Børn?
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#25 Nicki52 16 år siden

Bony (23) skrev:
#22 - Jeg forstår det ikke. Hvordan fungerer den der bil?

Bilen bruger plutonium som brændstof og der er et slags tidsrejse-batteri og bilen skal køre med 140 km/t og så rejser man tilbage i tiden.

PredatorX (24) skrev:
Jeg mindes altså ikke noget med tidsrejser i Blomsterbørns Børn?

Det er efter Blomsterbørn børn
Gravatar

#26 HonoDelLoce 16 år siden

Jeg har s'gu tit kørt 140 uden at rejse tilbage i tiden ! Jeg har engang mistet mit kørekort ved det - men måtte s'gu også kun køre 80.. Ups.. Så på en måde rejste jeg tilbage i tiden - tilbage til 18-års alderen og begyndelsen på at tage kørekort..

I øvrigt er Plutonium s'gu da mega svært at få fat på !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#27 Nicki52 16 år siden

honodelloce (26) skrev:

Jeg har s'gu tit kørt 140 uden at rejse tilbage i tiden ! Jeg har engang mistet mit kørekort ved det - men måtte s'gu også kun køre 80.. Ups.. Så på en måde rejste jeg tilbage i tiden - tilbage til 18-års alderen og begyndelsen på at tage kørekort..

I øvrigt er Plutonium s'gu da mega svært at få fat på !

Du skal også have det der batteri
og Emmett stjal plutoniumet
.
Gravatar

#28 HonoDelLoce 16 år siden

Hvor kan jeg finde ham Emmett? Han skal fandme da ikke stjæle plutoniumet ! Så er det jo ikke noget at sige til at jeg ikke kan skaffe noget !

Og hvilket batteri? Altså, min bil har et batteri? Ved du om det skal være ladet HELT op før jeg kan rejse tilbage til fremtiden? For min generator har været lidt på krykker det sidste stykke tid..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#29 Nicki52 16 år siden

Det er den her og Emmett spilles af Christopher Lloyd. Desuden angående plutoniumet,
stjal han det fra terrorister
.
Gravatar

#30 HonoDelLoce 16 år siden

Jeg må s'gu lige ud forbi DanBrit og tjekke om de har sådan et batteri der..

Måske de har noget plutonium liggende også..

Ellers ligger DanBrit i Aalborg Øst alligevel, og der er s'gu masser af terrorister.. Så må jeg på rov der..

Jeg opdaterer lige på situationen senere.. Eller tidligere, hvis jeg får det til at virke... Så starter jeg denne her tråd først ! Muhahahahaha..

Skriv ny kommentar: