Gravatar

#21 DarkLight 20 år siden

Har lige snakket med folk der er gået fra koncerten. Det skulle have været det vildeste. Med numre som Black Hole Sun og Killing In The Name Of...dammit it all!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#22 mr gaijin 20 år siden

#17 Sig endelig til med Röyksopp i morgen. Det ville være en af de koncerter jeg absolut ikke ville gå glip af, hvis jeg var afsted i år. Den og Sonic Youths.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#23 davenport 20 år siden

Men nordmændene spiller samtidig som Foo Fighters, det er lidt dårligt arrangeret..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#24 filmz-sparrowed 20 år siden

æv...festivallen er slut(for mit vedkommende)

Men hvor var det fedt...¨

Black Sabbath leverede et fedt show,,,trods enkelte fejl,,men dem er man villig til at se forbi. Så jeg vil gi' dem 5 af 5.

Foo Fighters,,,havde også problemer med lyd,,men er ikke enig med anmeldelsen,,den fortjener nemlig 4stjerner,,,istedet for 3...da der alligevel kom gang i dem.

Snoop Dogg..well normalt lytter jeg ikke meget til den genre,,,men det er en tradition, at hvis et rap/hip-hop top-navn spiller på festival,,skal jeg se min. 2 koncerter.
Men han fyrede den for vildt af.
Kunne dog godt li' danserinden med den lyserøde trøje ;)
5 er max.

Green Day...well,,,de skuffede ikke...men var det mig eller var lyden ikke lidt lav?? Either way...Det var simpelthen en fed oplevelse,,,Billy trykkede den af for fuld hammer..til en gennemført fed oplevelse. De overstiger mit metermål og lander på 6.

Alle projektor fra General Patton, var også fascinerende,,er vel en stil-art som er sværd at bedømme om er godt eller dårligt..pånær Fantomas. Maldoror får 3 mens resten af projekterne får 4.

Audioslave var lidt sløve,,og stemmen fra Cornell's side,,var lidt slidt..
så de lander på 3.

Velvet Revolver trykkede den for vildt af, og leverede et par Guns N Roses numre..var næsten som at høre det oprindelige band. Slash & Co formåede virkelig at underholde. Denne koncert var(ligesom black sabbath) A dream come true.
Fik endeligt set Slash Live på tæt hold.
Matt Sorum havde nogle sjove ansigts-udtryk ind-i-mellem. Jeg ser bort fra den lidt over midle anmeldelse i artiklen....
og giver dem 5.

The Game var jeg overrasket over, hvor godt de optrådte Live..kendte ikke til dem fra før koncerten, men de trykkede den sgu af. Front-manden sagde på et tidspunkt at de nu var løbet tør for numre og gentog så hele arrangementet i et lidt hurtigere tempo end før.
Det var fedt at se at han ikke bare var ligeglad med publikum
og gav mere af sig.
Sprut og joints på scenen..sikkert gammel opskrift, men stadigt meget underholdende at se på.
En hyldest til afdøde rappere/musikere blev også opført.
De får 5.
Er der i øvrigt nogle der ved hvem de 2 var, som stod i venstre side..den ene med pandebånd?

More 2 come...

Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#25 läkerol 20 år siden

Selvom Cornell's stemme ikke var i topform var det kanon. Stod helt oppe foran, og jeg er ikke den højeste person i verden, så jeg blev naturligvis mast, så under killing in the name off, kom der en vagt hen til mig og spurgte om jeg var ok, hun havde holdt øje med mig under hele koncerten. Så jeg gav hende tegn til at jeg var mere end ok. Men det mente hun ikke. Så jeg blev løftet over hegnet af 4 vagter. Så da jeg stod foran flere tusinde mennesker og lige foran Cris Cornell. Det var så stort.
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#26 JannikAnd 20 år siden

Jeg er enig. Jeg forstår ikke kritikken af Cornells vokal, som jeg synes var ligeså fremragende som altid. Man kan måske fundere lidt over det faktum, at koncerten var fedest, da de spillede de to Rage Against the Machine numre samt Soundgardens "Black Hole Sun". Men for mig var den helt store oplevelse ved den koncert at vidne Tom Morello hjernedøde guitarspil. De lyde han formår at få ud a seks strenge i guitarsoloen i "Like a Stone" er uden lige.

Nogen, der lagde mærke til den store makker, der kom ud på scenen efter Snoop Doggs koncert for at udpege smukke, unge damer, der skulle med ud bag scenen til Snoop? Tror ikke de vidste, hvad de gik med til...
Gravatar

#27 läkerol 20 år siden

hehe, ja jeg så det godt.. satans hiphopper :D
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#28 läkerol 20 år siden

Var der nogle der så The Game? Jeg var meget overrasket over den koncert. Troede bare han sange nogle sange og gik igen, efter som koncerten blev udsat. Men at stå at ryge fed og drikke som et svin, var ret vildt. Nu hvor Rolsilde´s slogan var "Roskilde Aginst Drugs". Men kanon koncert. Selvom jeg stod foran en idiot med 2L. vand, som han synes der skulle ud over alle, også mig..
Gravatar

#29 dolphinfriendly 20 år siden

Tre største koncert oplevelser:
Armand Van Helden 5/6 - den store fest! Virkeligt godt og gammel daws gang i den, fik alle med i et kæmpe mix af Nirvana, White Stripes, Teknotronic ect...jeg blev desværre nødt til at droppe Mastadon for denne dansefest! Her kom der også en stor makker ud og hentede storbarmede tøser til efterfesten... :)

Isis 5/6. Forventningerne til dette - efter min mening - et af de mest lovende metal bands blev delvist indfriet. En god blanding fra "Panopticon" og "Oceanic", med en dybt koncenteret gruppe musikere...desværre virkede de overhovedet ikke oplagte og blev nærmest tvunget ind på scenen igen til et ekstra nummer. På den anden side ikke så meget pis fra deres side og fantastisk at høre dem live - de er virkeligt teknisk dygtige - og dejligt at opleve andre bands tage tråden stilmæssigt op fra Neurosis og Tool - det kan' vi li' - for at fyre den max af live uden fejl.

Rehzel/Patton 6/6. Årets oplevelse. Efter denne koncert er Mike Patton ophøjet til Gud i min lille verden...en human beatbox, et kreativt geni med all round vokal, tre mikrofoner og en mixerpult...mere skal der åbenbart ikke til, for at lave en koncertoplevelse jeg aldrig vil glemme!! Patton var/er fremragende i Faith No More, Loveage, Mr. Bungle, Fantómas ect., men først ved dette sammenarbejde indså jeg at Patton ikke bare er en fremragende musiker, en vokalist uden lige...manden er et musikalsk geni, der spræder sig udover enhver genre - fordi han kan tilføje enhver genre noget nyt. Han er 100% musik i krop, sjæl og hjerne...jeg kan ikke prise manden nok hehehe!

Mit 11. år i træk og I'll be back næste år.

Gravatar

#30 JannikAnd 20 år siden

Ingen der så Efterklang?

Skriv ny kommentar: