Hehe, der er så kun et af de bands, jeg har på mit liste :)
Det er vel netop derfor det er godt med input fra andre? Personligt har jeg ikke så meget på programmet på Junior, så jeg skal have researchet lidt i forvejen.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Det er vel netop derfor det er godt med input fra andre?
Tjo, nu jeg har gennemgået hele bandlisten jo :), også Pavilion Junior. Og kan selvfølgelig ikke huske alle bands, men har også lavet mit eget lille program, så jeg hvertfald kan se, hvad jeg synes var fedt :)
Hvis det på den mindste måde påvirker området omkring Arena, så er det fandeme så lamt, som det overhovedet kan være...hvis det ikke påvirker...så er det bare dårlig stil :)
Hvis det på den mindste måde påvirker området omkring Arena, så er det fandeme så lamt, som det overhovedet kan være...hvis det ikke påvirker...så er det bare dårlig stil :)
Ja, det er sgu lidt noget snylteri. Klar udnyttelse af festivalens forpligtelse overfor nærområdets vedligeholdelse og orden.
Skeloboy, glæder mig til svar, for det lyder fuldkomment tåbeligt... det er lige før jeg for første år flytter til vest, bare for at undgå de klaphatte... men også kun lige før.
I øvrigt er jeg også tæt på at være klar... en helvedes masse kirsebærvin er indkøbt (blandet med cola er dette sublimt og ulækkert på en og samme tid), så mangler jeg kun en 3-liters pap jeltzin vodka og en masse ahoy, så er vi kørende!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#147 - hehe. Er også ret klar...skal lige have vasket tøj, gjort rent og lavet pølsehorn...har næsten pakket også :)
Tror for i øvrigt ikke, at Love Camp bliver så stor en succes, som de selv tror. Der er en hel del af Promilleservices fans, der synes det er et rigtig dårlig initiativ
#149 - hehe. Det er nu ikke fordi, jeg skal have rent tøj med på Roskilde :), det mere så jeg skal lave så lidt som overhovedet muligt, når jeg kommer hjem :)
#141 DarkLight 14 år siden
Det er vel netop derfor det er godt med input fra andre? Personligt har jeg ikke så meget på programmet på Junior, så jeg skal have researchet lidt i forvejen.
#142 Skeloboy 14 år siden
Tjo, nu jeg har gennemgået hele bandlisten jo :), også Pavilion Junior. Og kan selvfølgelig ikke huske alle bands, men har også lavet mit eget lille program, så jeg hvertfald kan se, hvad jeg synes var fedt :)
Kan da lige komme med et par anbefalinger:
[url= Zun Egui[/url]
[url=
[url= Bradley[/url]
[url= Eclectic Monikers[/url]
[url= Greiner[/url]
[url= To Dress Well[/url]
For at nævne et par ikke helt oplagte bands :)
#143 Skeloboy 14 år siden
#144 JannikAnd 14 år siden
Ja, det er sgu lidt noget snylteri. Klar udnyttelse af festivalens forpligtelse overfor nærområdets vedligeholdelse og orden.
#145 Wangsgaard 14 år siden
Fik lige besøg af min far i dag og fik 1 liter tequila og 500 kr! Så er festivalen næsten i gang :)
#146 Skeloboy 14 år siden
#147 Lord Beef Jerky 14 år siden
I øvrigt er jeg også tæt på at være klar... en helvedes masse kirsebærvin er indkøbt (blandet med cola er dette sublimt og ulækkert på en og samme tid), så mangler jeg kun en 3-liters pap jeltzin vodka og en masse ahoy, så er vi kørende!
#148 Skeloboy 14 år siden
Tror for i øvrigt ikke, at Love Camp bliver så stor en succes, som de selv tror. Der er en hel del af Promilleservices fans, der synes det er et rigtig dårlig initiativ
#149 JannikAnd 14 år siden
#150 Skeloboy 14 år siden