Sidder og skriver rapport og roskilde føles meget langt væk lige nu :( Jeg må bare klø på så den kan blive afleveret og så jeg kan komme ned og holde ferie. ¨ Varmer lige op med noget Portishead!
Og fuck, hvor Love Camp irriterer mig...jeg er egentlig ligeglad med dem, vil bare gerne have en garanti for, at det ikke går udover koncerterne...men det kan de åbenbart ikke give :(
http://ibyen.dk/fokus/roskildefestival/ECE1316342/vred-planteavler-aabner-mini-roskilde-i-protest/ Det ligner lidt en garanti...i det hele taget har det hele været kommunikeret røvdårligt...
Man skal selvfølgelig høre alle sider i sådan en debat, men på sin vis kan jeg godt forstå hans frustration - især overfor kommunen. Men at benægte, at hans festival ikke ment som direkte, snyltende protest er bare barnligt. For satan, hvor er folk nogle små børn somme tider!
Og nu...ladies and gentleman...vil jeg gå i seng...catch you on the flipside :)
Mit nummer er 27587579...ring eller skriv. Har den altid på mig, og det er en gammel telefon, der kan holde strøm i laaang tid...skal kun lade op en gang...på onsdag...
#151 Wangsgaard 14 år siden
Varmer lige op med noget Portishead!
#152 Skeloboy 14 år siden
MEN!!!men om ca. 14 timer, så køres der fra Odense! \m/
#153 Wangsgaard 14 år siden
Vores lejr er i gang med at blive slået op, pånær vores egen telte som først må når alle andre må. Lejren ligger i E 43 :D
#154 Skeloboy 14 år siden
Og fuck, hvor Love Camp irriterer mig...jeg er egentlig ligeglad med dem, vil bare gerne have en garanti for, at det ikke går udover koncerterne...men det kan de åbenbart ikke give :(
#155 Wangsgaard 14 år siden
Love camp sucks, hvis det går ud over koncerterne håber jeg på nogen gør noget ved dem eller noget...
#156 Skeloboy 14 år siden
Det ligner lidt en garanti...i det hele taget har det hele været kommunikeret røvdårligt...
#157 Wangsgaard 14 år siden
#158 JannikAnd 14 år siden
#159 Skeloboy 14 år siden
Men det her skulle have været fremme fra starten...det er ret dårlig kommunikation og planlægning.
#160 Skeloboy 14 år siden
Mit nummer er 27587579...ring eller skriv. Har den altid på mig, og det er en gammel telefon, der kan holde strøm i laaang tid...skal kun lade op en gang...på onsdag...