Gravatar

#171 Lord Beef Jerky 13 år siden

#170 Det har jeg ikke set, men jeg håber rundt regnet, at alt bliver en smule bedre herfra. Synes rigtigt mange tiltag fra de andre år, er blevet glemt i år... derimod er det dejligt, at man kan tage sin øl med ind på festivalen igen. Det betyder sgu en hel del. Jeg håber også de gør en del ved inflationen af idioter og de gigantiske anlæg de slæber med... ellers er jeg jo nødsaget til, at ligge med ud i stilleområdet, og det ville jeg hade.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#172 Skeloboy 13 år siden

#171 - den bedste og mest logiske måde er at forbyde bilbatterierne...det vil passe rigtig godt i Roskildes grønne profil. Men tror ikke det sker, for de vil jo gerne have den fest.

Og har lige læst lidt mere om fremtidens Roskilde Festival...det er måske ikke så fedt alligevel. Artikel

Gennemsnitsalderen var 21!!! I 2003 var den 25, og der var også udsolgt. Men jeg kan tilgengæld godt lide hans kommentar om, at de gamle og garvede skal lukke røven...
Gravatar

#173 Lord Beef Jerky 13 år siden

#172 Nej, den udviklingsplan er jeg heller ikke fan af. Men det er den vej, det har peget igennem længere tid... manglen på diversitet og fokus på enkelte grupper af mennesker. Øv.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#174 Skeloboy 13 år siden

#173 - tjo, det er jo de unge, festivalen henvender sig til. Og når 21 år er gennemsnitsalder, så er de 20-25 ikke lige frem en enkelt gruppe af mennesker.

Festivalen skal ændre sig, den skal nemlig IKKE være for de gamle, der bare vil have det "som dengang". Bruger selv argumentet med "gamle dage", men synes egentlig det er ret træls at høre på.

Der er dog én ting, jeg ikke forstår i deres strategi: de har også sagt, at de vil have flere fra udlandet med...fordi der er færre af dem nu...men det får de så kun ved at komme med de store kæmpenavne.

Anyway...jeg er hvertfald helt sikker på, jeg skal med næste år også. Skal lige have det 10. år i træk med.
Gravatar

#175 Lord Beef Jerky 13 år siden

#174 At glemme rockikoner i fremtiden er da bestemt mangel på diversitet. Nu har jeg også været 21 engang, og der elskede jeg da David Bowie f.eks. som jeg stadig gør. Så jo, jeg vil sige det er mangel på diversitet at udelukke musik fra festivalen som hovedsageligt henvender sig til et ældre publikum... for der er jo stadig masser af andre mennesker, der hører det. Jeg regner da også med at fortsætte på Roskilde... mit krav har altid været 4 must-sees, og det nåede de lige akkurat at få i år for mig... det vigtigste krav er dog, at kammeraterne stadig vil med. Sateme om jeg tager derned alene. Men jeg skal da helst også lige have mit 18. år i træk med næste gang =)
Gravatar

#176 Skeloboy 13 år siden

Lord Beef Jerky (175) skrev:
det vigtigste krav er dog, at kammeraterne stadig vil med

Helt sikkert.

Jeg tror dog, at et par af os vil prøve at komme på Glastonbury i 2013.

Jeg er ikke helt sikker, men tror det her var min 45. festival :)

Midtfyns Festival: 15 gange
Roskilde: 9 gange
Skanderborg: 6 gange
Fredericia Hardcore Festival: 5 gange
Vestjysk Visefestival: 3 eller 4 gange
Bork Havnefestival: 4 eller 5 gange
Fællestival: 2 gange
Gravatar

#177 Lord Beef Jerky 13 år siden

#176 Heh, har slet ikke styr på de andre festivaler... har været på en hel del af de små. Roskilde har dog længe været en tradition, netop derfor er jeg lidt ked af, at programmet bliver mere og mere ensidigt med tiden, og den seneste udtalelse falder ikke i god jord her. Hvis kurven fortsættes er gennemsnitsalderen jo 5 år i løbet af meget kort tid!!! =)
Gravatar

#178 Skeloboy 13 år siden

#177 - haha.

Synes dog stadig ikke programmet er ensidigt. Kender ikke mange andre steder, hvor du kan se afrobeat, soul, black metal, hip hop, dub step og underlige kinesere og indfødte fra Solomon-øerne samt balkanmusik...faktisk vil jeg mene den er blevet mere alsidig...

Ville da også foretrække et lidt ældre publikum og mere fokus på musikken...men ok, det er selvfølgelig også alt for tidligt at sige noget om 2012 :)

De tidlige udtalelser kan vel også være for at veje stemningen
Gravatar

#180 Wangsgaard 13 år siden

Dårlige toiletter eller ej, så er pige-pissore em fantastisk opfindelse, tror lun jeg stod i kø 5 min !
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned

Skriv ny kommentar: