Jeg kommer til at bo i E43 camp positive energi, så i er alle velkommen til at kigge forbi. Der bliver vidst holdt stor fest om tirsdagen med dj og det hele. Mit nummer er 21420262 og der er også en gammel telefon med masser af strøm!
Torsdag: Narasirato - 5/6 Terror - 4/6 Iron Maiden - 4/6
Fredag: Electric Wizards - 4/6 Wang Li - 5/6 - men kun 1/6 til publikum... Parkway Drive - 3/6 Eyehategod - 4.5/6 Charles Bradley - 6/6 Atmosphere - 1/6 Mastodon - 6/6 Portishead - 5/6 (den helt store overraskelse for mig)
Lørdag: TV On The Radio - 2/6 Chris Cunningham - 5/6 Autopsy - 2/6 Deadmau5 - 1/6 Spids Nøgenhat - 6/6
Fik ikke set følgende (til min store ærgelse): Congotronics Kuti-brødrenes show Jagwa Music Soilwork Ghost
Festivalen generelt - 6/6 - altid 6/6, selvom der er masser af trælse ting :)
Man skal stå i kø i 1 time for at komme i biffen, og det gider jeg ikke...man står sgu i så meget kø i forvejen :)
En af mine veninder fik at vide, at ville hun sikre sig en plads til Bennys Badekar - live, skulle hun troppe op fem timer før starten gik klokken 12. Hun var der vist 8.30 og landede bag to gutter, der havde sovet foran indgangen.
Jeg er også hjemme, og have sgu en fremragende festival på trods af, at festivalen viser sig at være større og større tåber med tiden. Elendige toiletforhold og uvidende medarbejdere skabte mange problemer, men jeg havde mange sjove og gode øjeblikke alligevel.
Torsdag: Tame Impala - 2/6 Cody - 5/6 (bestemt den helt store overraskelse for mig) Iron Maiden - 4/6
Synes de var bedre inde på pladsen, og synes også der var flere toiletter på campingpladsen. Men dem på campingpladsen blev tømt færre gange, synes jeg. Alt i alt var toiletforholdene lidt det samme...
#168 Dem på campingområdet blev i år tømt en gang om dagen (opposed til hver sjette time sidste år)... ikke nok med det... de blev kun tømt og ikke vasket. Dem på festivalpladsen blev lukket ned for 2-timers rengøring en gang i døgnet... hvilket var fint nok, problemet var bare, at det blev gjort på samme tid på alle lokummerne.
Sidste års toiletforhold - 5/6 Dette års toiletforhold - 2/6
Så jeg ville sige, at det er meget langt fra hinanden =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#161 Wangsgaard 14 år siden
Jeg kommer til at bo i E43 camp positive energi, så i er alle velkommen til at kigge forbi. Der bliver vidst holdt stor fest om tirsdagen med dj og det hele. Mit nummer er 21420262 og der er også en gammel telefon med masser af strøm!
#162 Skeloboy 14 år siden
Men fik set følgende(min. 2 numre):
Warm-up dagene:
Reptile & Retards, 2/6
Who Knew, 3/6
Hammonds, Harrington & Destroy, 3/6
Selvhenter, 4/6
Torsdag:
Narasirato - 5/6
Terror - 4/6
Iron Maiden - 4/6
Fredag:
Electric Wizards - 4/6
Wang Li - 5/6 - men kun 1/6 til publikum...
Parkway Drive - 3/6
Eyehategod - 4.5/6
Charles Bradley - 6/6
Atmosphere - 1/6
Mastodon - 6/6
Portishead - 5/6 (den helt store overraskelse for mig)
Lørdag:
TV On The Radio - 2/6
Chris Cunningham - 5/6
Autopsy - 2/6
Deadmau5 - 1/6
Spids Nøgenhat - 6/6
Fik ikke set følgende (til min store ærgelse):
Congotronics
Kuti-brødrenes show
Jagwa Music
Soilwork
Ghost
Festivalen generelt - 6/6 - altid 6/6, selvom der er masser af trælse ting :)
#163 Skeloboy 14 år siden
#164 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#165 Skeloboy 14 år siden
Man skal stå i kø i 1 time for at komme i biffen, og det gider jeg ikke...man står sgu i så meget kø i forvejen :)
#166 Kochie 14 år siden
En af mine veninder fik at vide, at ville hun sikre sig en plads til Bennys Badekar - live, skulle hun troppe op fem timer før starten gik klokken 12.
Hun var der vist 8.30 og landede bag to gutter, der havde sovet foran indgangen.
#167 Lord Beef Jerky 14 år siden
Torsdag:
Tame Impala - 2/6
Cody - 5/6 (bestemt den helt store overraskelse for mig)
Iron Maiden - 4/6
Fredag:
Parkway Drive - 3/6
Eyehategod - 3/6
Mastodon - 4/6
Portishead - 6/6
Ghost - 4/6
Dop - 2/6
Lørdag:
Soilwork - 3/6
The Gaslamp Killer - 5/6
Arctic Monkeys - 4/6
Chris Cunningham - 4/6
Deadmau5 - 4/6
Søndag:
Bad Religion - 3/6
Pulled Apart By Horses - 5/6
Afrocubism - 4/6
My Chemical Romance - 4/6
#168 Skeloboy 14 år siden
Synes de var bedre inde på pladsen, og synes også der var flere toiletter på campingpladsen. Men dem på campingpladsen blev tømt færre gange, synes jeg. Alt i alt var toiletforholdene lidt det samme...
#169 Lord Beef Jerky 14 år siden
Sidste års toiletforhold - 5/6
Dette års toiletforhold - 2/6
Så jeg ville sige, at det er meget langt fra hinanden =)
#170 Skeloboy 14 år siden
Men for at kigge fremad, så synes jeg deres fremtidige planer lyder spændende.