Gravatar

#91 Tommy Kristensen 11 år siden

#90: "nej, det er bare dumt. Så alle bands, du ikke kan lide, de skal ikke komme?"

Tyveknægten må gerne være syg :)
Gravatar

#92 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Skeloboy (90) skrev:
#89 - nej, det er bare dumt. Så alle bands, du ikke kan lide, de skal ikke komme?

Du udtaler dig meget bastant uden at kende mig eller mine vaner. Nu er det sådan, at jeg kommer ned med en MEGET stor flok hvert år, og det vigtigste for mig er det sociale. Det foregår hver aften foran Orange, stort set altid, med mindre der er et eller andet helt vildt, der trækker gruppen over i et af teltene. Det er = at jeg er tvangsindlagt til at høre på hendes rærligheder, når jeg nu engang prioriterer underholdningen blandt vennerne, som jeg gør.
Doctor Last Warning
Gravatar

#93 Snaden 11 år siden

Ja, fuck Rihanna.
Gravatar

#94 Lord Beef Jerky 11 år siden

Skeloboy (90) skrev:

#87 - hvorfor skal du ikke se Nick Cave?

Jeg har aldrig givet musikken den store chance, da det jeg har hørt, ikke har sagt mig det store. Kombinér det med, at jeg har set ham to gange (en af dem med Grinderman), og fandt begge liveoptrædener søvndyssende, så gider jeg simpelthen ikke give det en chance til.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#95 Skeloboy 11 år siden

I dag kom der så kun navne, som alle er noget, jeg skal høre op på...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#96 Lord Beef Jerky 11 år siden

Har du ikke hørt The Sword før? You're in for a treat!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#97 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Jeg satser på en late addition i form af Hanne Boel på Orange
Doctor Last Warning
Gravatar

#98 Mr. Chriss 11 år siden

Endelig et ordentligt rock navn med the national, har ikke hørt dem så meget men det jeg har hørt lyder sku udmærket, og så skulle deres koncerter være ret fantastiske :)
Gravatar

#99 Skeloboy 11 år siden

Gik glip af The National i 2010, og er sgu ret glade for dem...så fedt med dem :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#100 Lord Beef Jerky 11 år siden

Selvom jeg er ret tosset med the national, er det sgu en lidt kedelig booking. De har spillet i forbindelse med deres to sidste albums på festivalen, så der er jo helt ved at gå psyched up janis i den...

Skriv ny kommentar: