Der er ikke rigtig nogle must-see i år så bliver nok hjemme. Økonomien er heller ikke helt til det men jeg ser på det når vi nærmere os. Hvis jeg kommer bliver nok nok først når musikken starte :)
Der er ikke rigtig nogle must-see i år så bliver nok hjemme. Økonomien er heller ikke helt til det men jeg ser på det når vi nærmere os. Hvis jeg kommer bliver nok nok først når musikken starte :)
Jeg har ikke rigtig forstået det der med at være skuffet over at et band ikke dukker op. Hvis man virkelig gerne vil opleve bandet, kan man jo tage til en af deres egne koncerter og ofte også få en bedre oplevelse end til en festival.
Med de navne der efterhånden kommer til Danmark, skulle det være muligt at opleve en koncert af ens yndlingsartister.
#101 Skeloboy 11 år siden
Og jeg var satme tæt på at få billet! Men rent musikmæssigt kan jeg sagtens undervære det. Mest fordi, de mangler metal!
#102 Wangsgaard 11 år siden
Vil give min højre arm for at se rolling stones!
#103 Lord Beef Jerky 11 år siden
#104 Skeloboy 11 år siden
Nope...derfor mangler de det også ;)
#105 Skeloboy 11 år siden
Men denne gang er jeg ikke så spændt, for jeg er fuldt ud tilfreds med line-uppet indtil videre.
Har 17 bands, der er mere eller mindre must-sees...
#106 Wangsgaard 11 år siden
#107 Skeloboy 11 år siden
Hov hov! Så du aflyser vores date?
#108 Wangsgaard 11 år siden
Hehe måske :P Men det er ikke med min gode vilje!
#109 Skeloboy 11 år siden
De folk, der er skuffet over, at Daft Punk ikke kommer, skal bare lukke røven. Hvis de havde mulighed for at få Daft Punk, ville de også være der.
Folk, der gerne vil have Frank Ocean, kan dog godt være skuffet :) - men det er noget ret dårligt musik, så jeg er ligeglad :)
Men med tilføjelsen af Suicidal Tendencies, Black Rebel Motorcycle Club, Henry Rollins - Spoken Word og Ensiferum, så er jeg endnu mere godt tilfreds!
#110 Slettet Bruger [2596010072] 11 år siden
Med de navne der efterhånden kommer til Danmark, skulle det være muligt at opleve en koncert af ens yndlingsartister.