#101 Det er sandt... om et par dage er den dog forholdsvis sikker... bare det er fint vejr lørdag hvor man skal sidde i kø, så klarer jeg den sgu nok. Faktisk er jeg en af de få der foretrækker 2007-vejret fremfor 2009-vejret. Ekstrem varme ødelagde alt for mig, og jeg kunne først fungere ordentligt om aftenen... på nær når der var Faith No More, der fungerede jeg fantastisk!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Tillad mig at gøre opmærksom på, at danske Efterklang og australske 'The Temper Trap' virkelig kan levere live (at dømme ud fra mine oplevelser på beatday, 2009). Få herinde har nævnt dem, men finder man deres musik bare en smule attraktiv bør man prøve dem på roskilde. Det er særdeles virtuose folk, og særligt Efterklangs spraglede lydcollage af trompet, strygere og dybe elektroniske gjorde stort indtryk på mig.
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
Sådan!...en af mine kammerater, som jeg ikke har set i over 1 år kommer sgu med. Han er altid garanti for fest og gode grin. Det betyder også, jeg ikke skal sove alene i telt...det er sgu så kedeligt :)
#101 Skeloboy 14 år siden
Tidligere var der 27% chance for sky med sol...og 30 for regnsky med 5 dråber og 24 for regnsky med 2 dråber+sol...;)
Men som sagt, så kan man slet ikke regne med det nu.
#102 Lord Beef Jerky 14 år siden
#103 MMB 14 år siden
http://img375.imageshack.us/img375/9839/roskildepr...
#104 RasmusFL 14 år siden
#105 Skeloboy 14 år siden
#106 Lord Beef Jerky 14 år siden
#107 RasmusFL 14 år siden
#108 Lord Beef Jerky 14 år siden
#109 Skeloboy 14 år siden
#110 Skeloboy 14 år siden