Hvad sker der lige for, at vi alle har glemt at nævne Porcupine Tree...de er sgu ganske fede også.
Men anyway, jeg har delt det op sådan her:
Absolut must-sees Alice In Chains Converge, Motörhead Sick Of It All The Prodigy
Vil rigtig gerne se(hvis jeg går glip af dem, vil det være rigtig ærgeligt, men jeg kan sagtens overleve det) C.V. Jørgensen Dizzy Mizz Lizzy Killswitch Engage Muse Nile Nofx Orchestre Poly-Rythmo De Cotonou Patti Smith Porcupine Tree Prince Rising Solstafir Them Crooked Vultures
Disse skal jeg lige have hørt noget mere med(jeg vil tro mere end halvdelen af dem ryger væk) Baron Criminel Bassekou Kouyate & Ngoni Ba Boban I Marko Markovic Orkestar Chimes & Bells Circle Daara J Family Dala Dala Electrojuice Fallujah Fm Belfast Freja Loeb Gallows Ghost Society Gilles Peterson & Roberto Fonseca Health Iceage Joensuu 1685 Kandy Kolored Tangerine Kill Screen Kings Of Convience Naomi Shelton And The Gospel Queens Narasirato Pan Pipers New Keepers Of The Water Towers Night Fever Nissenenmondai Pendulum Rootz Underground Roska Serena Maneesh Sleep Party People Speed Caravan Susanne Sundfør T.O.K. Tech N9ne Teddybears The Bear Quintet The Kandidate The National Thee Attacks Tim Sweeney Tinariwen Titus Andronicus Valient Thorr Van Dyke Parks Wooden Shjips
Et noget sært program i år, hvor det faktisk er hovednavnene, der lokker mig. Jeg nedtonerne ambitionerne, for de sidste 4-5 år har jeg ikke orket mere end 4-5 koncerter:
- Titus Andronicus - Prince - Prodigy - Patti Smith
Normaltvis får jeg kun set en enkelt koncert på Orange, men i år får jeg vist brugt min kvote der. Passer mig egentlig fint. Men det er et sært program, hvor flere af 2009's bedste udgivende bands mangler. Trist. Men sikke et scoop at hive tre gamle kaniner op af hatten! Og det er vel generelt Roskildes trækplaster i år, hvor også Dizzy og CV kommer. CV er blevet lidt triviel, og Dizzy-drengene burde blive hjemme og passe deres familier.
#21 Skeloboy 14 år siden
Men anyway, jeg har delt det op sådan her:
Absolut must-sees
Alice In Chains
Converge,
Motörhead
Sick Of It All
The Prodigy
Vil rigtig gerne se(hvis jeg går glip af dem, vil det være rigtig ærgeligt, men jeg kan sagtens overleve det)
C.V. Jørgensen
Dizzy Mizz Lizzy
Killswitch Engage
Muse
Nile
Nofx
Orchestre Poly-Rythmo De Cotonou
Patti Smith
Porcupine Tree
Prince
Rising
Solstafir
Them Crooked Vultures
Disse skal jeg lige have hørt noget mere med(jeg vil tro mere end halvdelen af dem ryger væk)
Baron Criminel
Bassekou Kouyate & Ngoni Ba
Boban I Marko Markovic Orkestar
Chimes & Bells
Circle
Daara J Family
Dala Dala
Electrojuice
Fallujah
Fm Belfast
Freja Loeb
Gallows
Ghost Society
Gilles Peterson & Roberto Fonseca
Health
Iceage
Joensuu 1685
Kandy Kolored Tangerine
Kill Screen
Kings Of Convience
Naomi Shelton And The Gospel Queens
Narasirato Pan Pipers
New Keepers Of The Water Towers
Night Fever
Nissenenmondai
Pendulum
Rootz Underground
Roska
Serena Maneesh
Sleep Party People
Speed Caravan
Susanne Sundfør
T.O.K.
Tech N9ne
Teddybears
The Bear Quintet
The Kandidate
The National
Thee Attacks
Tim Sweeney
Tinariwen
Titus Andronicus
Valient Thorr
Van Dyke Parks
Wooden Shjips
#22 MMB 14 år siden
Them Crooked Vultures
Muse
Motörhead
Skal ses ved mindre, en af mine hovednavne spiller:
Gorillaz
Jack Johnson
Alice In Chains
Kashmir
The Rumour Said Fire
Kasabian
Prince
Skal ses ved mindre der er bedre:
Pavement
C.V. Jørgensen
Nephew
Patti Smith and The Band
Dizzy Mizz Lizzy
Killswitch Engage
Porcupine Tree
Derudover skal jeg høre en hel del, men de her navne er ret sikre, bortset fra måske Killswitch Engage.
#23 Skeloboy 14 år siden
#24 MMB 14 år siden
Jeg har aldrig hørt om det band før nu, men det lyder faktisk rigtig godt, så de er nu tilføjet til listen.
#25 JannikAnd 14 år siden
- Titus Andronicus
- Prince
- Prodigy
- Patti Smith
Normaltvis får jeg kun set en enkelt koncert på Orange, men i år får jeg vist brugt min kvote der. Passer mig egentlig fint. Men det er et sært program, hvor flere af 2009's bedste udgivende bands mangler. Trist. Men sikke et scoop at hive tre gamle kaniner op af hatten! Og det er vel generelt Roskildes trækplaster i år, hvor også Dizzy og CV kommer. CV er blevet lidt triviel, og Dizzy-drengene burde blive hjemme og passe deres familier.
#26 JannikAnd 14 år siden
#27 Skeloboy 14 år siden
Link
#28 JannikAnd 14 år siden
#29 Skeloboy 14 år siden
#30 Skeloboy 14 år siden