Gravatar

#31 Skeloboy 13 år siden

Søndag 27. juni 1/8-finale kl. 20.30
Tirsdag 29. juni 1/8-finale kl. 16.00
Fredag 2. juli Kvartfinale kl. 20.30

Det er tider under Roskilde, hvor der bliver vist fodbold...på Canal9, så håber sgu Roskilde kan tage Canal9 :)
Gravatar

#32 Lord Beef Jerky 13 år siden

Nye navne imorgen! Jeg håber de har noget godt i ærmet!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#33 Skeloboy 13 år siden

Hvor har du læst det?

Kan se nederen teenager har spammet med Red Warsawa
Gravatar

#34 Lord Beef Jerky 13 år siden

#33 Det står som en kommentar til en andens post et stykke nede igennem facebook-siden. Men det er lettere uoverskueligt pga. Red Warszawa spammen, og der er ikke nogen teaser til. Det eneste der bliver sagt som svar til "When is the next annaouncement?" er "On wednesday".
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#35 filmz-Martychris 13 år siden

Jeg tager sgu til Skanderborg i år... Vil hellere se Roxette end Prince...
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#36 Lord Beef Jerky 13 år siden

#35 Hahaha epic!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#37 Skeloboy 13 år siden

Så er der styr på tropperne allerede nu...vi booker til camping J...vi lå der sidste år, og var rigtig glade for det. Det er godt for sådan nogen 30-årige(+/-) som os :)

Tror vi bliver en 20-25 stk i lejren

Apropos Roxette, så har jeg set dem live, og det var rigtig fedt...men det var også i 1992, da jeg var 11 :)
Gravatar

#38 Lord Beef Jerky 13 år siden

Imorgen kommer der et metalnavn fra Sverige og et rocknavn fra Storbritannien. Excitement!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#39 Skeloboy 13 år siden

Håber det bliver en lidt halvstort metalnavn...men der er jo heller ikke så mange at vælge imellem...:)
Gravatar

#40 Skeloboy 13 år siden

Og jeg må for i øvrigt lige rose Roskildes engagement på fjæsen...de har fået rigtig meget ud af det

Skriv ny kommentar: