#29: Helt sikkert. Og det er meget interessant, at de alle er blevet dømt, for det er (som også medierne har fattet) noget nær historisk. Og du har helt ret i, at vi næppe skal vente ligeså mange dømte i de næste æresdrabssager (som desværre nok skal komme).
Måske indførelsen af det gammel testamentelige "tand for tand" princip i det danske retssystem kunne medvirke til, at folk tænkte sig om en ekstra gang inden de slog uskyldige ihjel.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
# 28 Den følelse tror jeg, at du deler med de fleste forældre !
Uanser alder ser man altid sit barn som sin lille søn/datter - Jeg har tre som er 18+ og de vil altid være mine børn uanset hvor gamle de bliver og kalder de da stadig da stadig deres kælenavne ;)
#28 Ej nu må du fandme holde op, du vil simpelthen slå ham ihjel? Selvtægt er da også en af de værste forbrydelser, hvad nu hvis det viser sig at han ikke har gjort det? Du vil ikke være i stand til at se objektivt på sagen, det samme gælder hvis du rent faktisk ved han er skyldig. At dræbe en person som straf er altså kun noget der kan finde sted i krigssituationer. At gå ud og slå ihjel i en rus af sorg gør dig ikke en skid bedre end en der går ud og slår ihjel i en rus af alkohol!!! Hvis det var mig ville jeg også være fuldstændig knust, men jeg håber at jeg vil være i stand til at lade retssystemt tage sig af sagen. Er du uenig i straffen, som vi nok alle er med de nuværende, så må du jo bare sørge for at stemme på de rigtige partier, lave protester osv. DET ER DINE MULIGHEDER
Han anker ikke kun alt, fordi det er hans job; han anker, fordi han virkelig SYNES, at enhver anden dom end en pakke tudekiks, en ny cykel og en lejlighed med sundudsigt er justitsmord overfor børnepillere og muhammedanere.
Han er machocist, og han helmer ikke før han selv og enhver anden dansker har fået sparket tænderne ud og har fået frarøvet alle værdier af muhammedanerne - og han ligger med usvigelig sikkerhed derhjemme hver nat med våde øjne og prygler sin lille usle radikaler-lanse til tanken om det totale muhammedanske overherredømme i Danmark, hvor danskerne er slaver.
Men det gør ham jo ikke til et værre menneske end alle andre radikale.
#35 Det er da klart også en mulighed, at slå den pædofile ihjel. Men hvem siger, det skal være i en "rus af sorg"? To år (eller hvor lang tid forbryderen ryger ind) til at planlægge hans bortgang, skulle gerne betyde, at man har tid til at rationalisere og forberede handlingen på fornuftig vis, således man ikke selv er nødsaget til at spilde nogle gode år på en fængselsstraf. Det behøver altså ikke at være en eller anden idiotisk, impulsiv handling. Dødsstraf er efter min mening en meget mildere straf end, hvad jeg synes, burde tilfalde pædofile, og moralsk set kan jeg ikke se, at det skulle være så forkert at tage livet af en pædofil, men man skal selvfølgelig være klar til at tage straffen, hvis man bliver opdaget. Og så er det selvfølgelig smartest at være sikker i sin sag, før man griber til handling - ganske rigtigt. ;)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Bjørn Elmquist fik vist udtalt for et par dage siden at man ikke ville have dømt dem så hårdt for 10 år siden. Det svarede en eller anden kvinde i p1 kontant på i dag; “Det er det rene skære fordrukne vrøvl. Bjørn Elmquist skulle skamme sig.”
#31 myggen 19 år siden
#32 Yoda 19 år siden
#33 myggen 19 år siden
#34 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Uanser alder ser man altid sit barn som sin lille søn/datter - Jeg har tre som er 18+ og de vil altid være mine børn uanset hvor gamle de bliver og kalder de da stadig da stadig deres kælenavne ;)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#35 filmz-patrickmoog 19 år siden
#36 19 år siden
Han anker ikke kun alt, fordi det er hans job; han anker, fordi han virkelig SYNES, at enhver anden dom end en pakke tudekiks, en ny cykel og en lejlighed med sundudsigt er justitsmord overfor børnepillere og muhammedanere.
Han er machocist, og han helmer ikke før han selv og enhver anden dansker har fået sparket tænderne ud og har fået frarøvet alle værdier af muhammedanerne - og han ligger med usvigelig sikkerhed derhjemme hver nat med våde øjne og prygler sin lille usle radikaler-lanse til tanken om det totale muhammedanske overherredømme i Danmark, hvor danskerne er slaver.
Men det gør ham jo ikke til et værre menneske end alle andre radikale.
#37 myggen 19 år siden
#38 filmz-vassago 19 år siden
#39 nakalay 19 år siden
Dødsstraf er efter min mening en meget mildere straf end, hvad jeg synes, burde tilfalde pædofile, og moralsk set kan jeg ikke se, at det skulle være så forkert at tage livet af en pædofil, men man skal selvfølgelig være klar til at tage straffen, hvis man bliver opdaget. Og så er det selvfølgelig smartest at være sikker i sin sag, før man griber til handling - ganske rigtigt. ;)
#40 filmz-ZOPTIKEREN 19 år siden