Gravatar

#41 myggen 19 år siden

#38: Eh? Bjørn Elmqvist er skræmmende fordi han er en intelligent person, der ikke er racist? Så han burde vide bedre, og hade alle der ikke er skotte-blå hele året?
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#42 nakalay 19 år siden

#41 Hvorfor handler det pludselig om, hvorvidt han er racist eller ej?
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#43 filmz-Bruce 19 år siden

Bjørn Elmquist fik vist udtalt for et par dage siden at man ikke ville have dømt dem så hårdt for 10 år siden

Og det har han helt ret i. Heldigvis er vort samfund så ikke mere ligeså halvhjernet indrettet, så vold og sexforbrydelser nærmest præmieres istedet for straffes. Nu mangler vi bare at Brian Johnny bilister, som kører med hovedet under armen også straffes hårdt for hensynsløs kørsel.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#44 filmz-vassago 19 år siden

#41: glem mit indlæg :) my bad.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#45 myggen 19 år siden

#42: Læs #36-38, samt evt. #41 og 44 :) Jeg reagerede sådan set bare mod det temmelig fremmedfjendske indlæg i #36. Og vassago: Hermed gjort ;o)

Og få lige at slå en enkelt ting fast: Bjørn Elmquist er noget nær den største klaphat, der er udstyret med en cand. jur. (ja, værre end Suzanne Bjerrehus). Jeg husker stadig med glæde den aften i marts '98, hvor han røg ud af folketinget. Aaaah, jeg bliver helt varm indeni når jeg tænker på det.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#46 davenport 19 år siden

Mht. radikale, så er det ikke noget vi benytter udpræget herovre i Jylland. Det er vidst meget et københavnerfænomen :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#47 filmz-Bruce 19 år siden

#46 En døgnflue, bare rolig! :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#48 jessup 19 år siden

Jeg er sgu mere bekymret for dem han forsvarer - jeg er langt fra sikker på han er en god advokat.

Thomas Rørdam forvarede også rigtig mange ucharmerende røvhuller men han var til gængæld en gudsbenået advokat.
This is just until June
Gravatar

#49 myggen 19 år siden

#48: Thomas Rørdam var helt sikkert dygtig, men havde en tendens (ligesom mange andre 'kendte' forsvarere) til at fokusere sit arbejde på de højprofilerede sager, og dermed kunne en lavprofil-klient faktisk ofte være bedre tjent med en mere ukendt forsvarer.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#50 jessup 19 år siden

du mener vel ikke "bedre tjent" - men "måtte være tjent med".

Rørdam er højesteretsdommer idag.
This is just until June

Skriv ny kommentar: