#38: Eh? Bjørn Elmqvist er skræmmende fordi han er en intelligent person, der ikke er racist? Så han burde vide bedre, og hade alle der ikke er skotte-blå hele året?
Bjørn Elmquist fik vist udtalt for et par dage siden at man ikke ville have dømt dem så hårdt for 10 år siden
Og det har han helt ret i. Heldigvis er vort samfund så ikke mere ligeså halvhjernet indrettet, så vold og sexforbrydelser nærmest præmieres istedet for straffes. Nu mangler vi bare at Brian Johnny bilister, som kører med hovedet under armen også straffes hårdt for hensynsløs kørsel.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#42: Læs #36-38, samt evt. #41 og 44 :) Jeg reagerede sådan set bare mod det temmelig fremmedfjendske indlæg i #36. Og vassago: Hermed gjort ;o)
Og få lige at slå en enkelt ting fast: Bjørn Elmquist er noget nær den største klaphat, der er udstyret med en cand. jur. (ja, værre end Suzanne Bjerrehus). Jeg husker stadig med glæde den aften i marts '98, hvor han røg ud af folketinget. Aaaah, jeg bliver helt varm indeni når jeg tænker på det.
#48: Thomas Rørdam var helt sikkert dygtig, men havde en tendens (ligesom mange andre 'kendte' forsvarere) til at fokusere sit arbejde på de højprofilerede sager, og dermed kunne en lavprofil-klient faktisk ofte være bedre tjent med en mere ukendt forsvarer.
#41 myggen 19 år siden
#42 nakalay 19 år siden
#43 filmz-Bruce 19 år siden
Og det har han helt ret i. Heldigvis er vort samfund så ikke mere ligeså halvhjernet indrettet, så vold og sexforbrydelser nærmest præmieres istedet for straffes. Nu mangler vi bare at Brian Johnny bilister, som kører med hovedet under armen også straffes hårdt for hensynsløs kørsel.
#44 filmz-vassago 19 år siden
#45 myggen 19 år siden
Og få lige at slå en enkelt ting fast: Bjørn Elmquist er noget nær den største klaphat, der er udstyret med en cand. jur. (ja, værre end Suzanne Bjerrehus). Jeg husker stadig med glæde den aften i marts '98, hvor han røg ud af folketinget. Aaaah, jeg bliver helt varm indeni når jeg tænker på det.
#46 davenport 19 år siden
#47 filmz-Bruce 19 år siden
#48 jessup 19 år siden
Thomas Rørdam forvarede også rigtig mange ucharmerende røvhuller men han var til gængæld en gudsbenået advokat.
#49 myggen 19 år siden
#50 jessup 19 år siden
Rørdam er højesteretsdommer idag.