Det er ikke for at være irriterende - er de advokater der tager højprofilerede sager dårlige eller er mange bedre tjent med at offentligheden ikke følger med i sagen fordi den ikke er interessandt af en eller anden årsag?
De er ikke nødvendigvis dårligere (ofte slet ikke), men hvis en person anholdt for et simpelt butikstyveri ville have Thomas Rørdam som forsvarer, så kan du være ret sikker på, at TR ikke brugte ret mange øjeblikke på at sætte sig ind i sagen, fordi han har så mange i forvejen, og fordi han brugte det meste af sit krudt på tv-sagerne.
Derfor ville hr. butikstyv sandsynligvis have fået et bedre forsvar hos en forsvarer, der faktisk har tid og lyst til at tage sagen.
45: Hvad fremmedfjendsk er der i indlægget? Undskyld, at jeg ikke vil have i kniv stukket i hjertet på Strøget lørdag nat; det er da også racistisk, kan jeg godt se. Undskyld, undskyld, undskyld.
#55: Til at begynde med bliver de fleste muslimer fornærmede over at blive kaldt "muhamedanere". Du lyder som Mogens Glistrup når du bruger den slags ord.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#55: Hvis du ikke selv kan se det fremmedfjendske/racistiske i nu begge dine indlæg, så kan jeg nok heller ikke forklare dig det. Tag dog i det mindste at erkende at du er fremmedhadsk, i stedet for at komme med din påtagne "undskyld, at jeg ikke...". Klovn.
#55 Hehe jamen så læs dit eget indlæg en gang til: Han er machocist, og han helmer ikke før han selv og enhver anden dansker har fået sparket tænderne ud og har fået frarøvet alle værdier af muhammedanerne - og han ligger med usvigelig sikkerhed derhjemme hver nat med våde øjne og prygler sin lille usle radikaler-lanse til tanken om det totale muhammedanske overherredømme i Danmark, hvor danskerne er slaver.
57: "Klovn." Så er den personlige mudderkastning i gang, tillykke.
Så må jeg straks svare med: "Mashocist" (= radikal vælger, der seksuelt tænder på tanken om at blive sparket ned af fem 2G'ere; eller for pigers vedkommende voldtaget).
Jeg modtager gerne din skriftlige undskyldning om 20 år, når vi - hvis de radikales fremgang fortsætter - lever i et samfund på voldsmændenes præmisser. (Du kan selv læse i statistikkerne, af hvilken herkomst voldsmændene er.)
56: "Muhammedaner" var mest for sjov, netop med reference til Mogens Glistrup, som i øvrigt er super intelligent, hvad man end måtte mene om ham. Jeg har i øvrigt aldrig forstået, hvad muslimerne har imod det ord. De har da netop brugt ½ år på at himle op over, at deres profet, fra hvem navnet stammer, er blevet tilsmudset. Hvorfor ønsker de afstand til ham?
59: Du har ret; angst; det vil jeg ikke et sekund lægge skjul på. I mine øjne er alt andet naivitet af værste skuffe, og det er ikke blot blåøjet, det er farligt.
#51 myggen 19 år siden
#52 jessup 19 år siden
#53 myggen 19 år siden
Derfor ville hr. butikstyv sandsynligvis have fået et bedre forsvar hos en forsvarer, der faktisk har tid og lyst til at tage sagen.
#54 jessup 19 år siden
#55 19 år siden
#56 gi-jones 19 år siden
#57 myggen 19 år siden
#58 dolphinfriendly 19 år siden
Han er machocist, og han helmer ikke før han selv og enhver anden dansker har fået sparket tænderne ud og har fået frarøvet alle værdier af muhammedanerne - og han ligger med usvigelig sikkerhed derhjemme hver nat med våde øjne og prygler sin lille usle radikaler-lanse til tanken om det totale muhammedanske overherredømme i Danmark, hvor danskerne er slaver.
#59 Yoda 19 år siden
#60 19 år siden
Så må jeg straks svare med: "Mashocist" (= radikal vælger, der seksuelt tænder på tanken om at blive sparket ned af fem 2G'ere; eller for pigers vedkommende voldtaget).
Jeg modtager gerne din skriftlige undskyldning om 20 år, når vi - hvis de radikales fremgang fortsætter - lever i et samfund på voldsmændenes præmisser. (Du kan selv læse i statistikkerne, af hvilken herkomst voldsmændene er.)
56: "Muhammedaner" var mest for sjov, netop med reference til Mogens Glistrup, som i øvrigt er super intelligent, hvad man end måtte mene om ham. Jeg har i øvrigt aldrig forstået, hvad muslimerne har imod det ord. De har da netop brugt ½ år på at himle op over, at deres profet, fra hvem navnet stammer, er blevet tilsmudset. Hvorfor ønsker de afstand til ham?
59: Du har ret; angst; det vil jeg ikke et sekund lægge skjul på. I mine øjne er alt andet naivitet af værste skuffe, og det er ikke blot blåøjet, det er farligt.