Gravatar

#181 MouseMickey 14 år siden

Det her er altså en Troll, han går jo kun efter at provokere. Men Christian du er en god Troll! En af de bedre jeg har set.
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#182 The Flash 14 år siden

tiany (176) skrev:
Og synes du ikke lige at du skære alle lidt for meget over en kam? Der er lige blevet lavet en undersøgelse der viser at de er 23% af de forbrydelse der bliver begået er begået af ikke-danskere... det vil sige at 77% af alt kriminalitet bliver begået af danskere!!!
Du får det til at lyde som om at DK var et idylisk "Morten Koch" smørhul inden indvandrende fandt til DK og at indvandrere (især muslimske) begår alt kriminalitet, hvilket bare er gang ævl!!

Jeg synes at 23% er meget, set i lyset af hvor mange procent af den danske befolkning er indvandrer.

lagoni (175) skrev:
Jeg er lodret uenig i alt du skriver og da du er fuldstændig umulig at diskutere med (du 'overser' simpelthen bare de ting man spørger om og brokker dig uden at se andres argumenter), vil jeg slet ikke tage denne diskussion online, men vil bare hurtigt spørge om du selv er jøde? Jeg vil nemlig selv ikke betegne jøder som 'vores folk' ifm danskere (heller ikke decideret udelukke dem dog).

Hallo hvad overser jeg og hvad overser jeg ikke? som sagt prøver jeg at svarer på så mange argumenter som muligt.

Desuden nej jeg er protestant som alle andre, men synes dog at jeg har ondt af de danskere der skal blive forfulgt på den måde.
Gravatar

#183 lagoni 14 år siden

Christian (182) skrev:
Hallo hvad overser jeg og hvad overser jeg ikke? som sagt prøver jeg at svarer på så mange argumenter som muligt.

Indrømmet, jeg gider ikke gå alle 182 indlæg igennem for at finde de to af mine plus et par andre du ikke kommenterede, men du lader altså til at undgå de velargumenterede indlæg.

Christian (182) skrev:
Desuden nej jeg er protestant som alle andre, men synes dog at jeg har ondt af de danskere der skal blive forfulgt på den måde.

Men du lægger jo op til at forfølge muslimer på samme måde... Desuden er du ikke protestant som 'alle andre', jeg kender fx ikke en eneste der vil kalde sig selv protestant og vist kun en eller to der kalder sig religiøs på en eller anden måde.

- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#184 The Flash 14 år siden

lagoni (183) skrev:
Indrømmet, jeg gider ikke gå alle 182 indlæg igennem for at finde de to af mine plus et par andre du ikke kommenterede, men du lader altså til at undgå de velargumenterede indlæg.

Christian (182) skrev:

Men du lægger jo op til at forfølge muslimer på samme måde... Desuden er du ikke protestant som 'alle andre', jeg kender fx ikke en eneste der vil kalde sig selv protestant og vist kun en eller to der kalder sig religiøs på en eller anden måde.

Nu mente jeg heller ikke nødvendisvis troende protestant, men født som protestant som alle andre.

Jeg synes du bør komme med de argumenter som du selv mener jeg har ignoreret fordi du mener at årsagen til det var at de var velargumenterede, også kan vi kigge dem igennem.
Gravatar

#185 Batsy 14 år siden

Christian, jeg er udlænding nu spør jeg dig og svar ærligt skal jeg ud af landet?

Jeg er fra island, og syndes i snakker til alle udlændinge at immigranter og udlæninge skal ud af landet så tænker jeg os på mig, og muslimer, Amrikaner, englænder for i siger jo alle som ikke er dansker skal ud? Hvorfor? er i for gode til os andre eller hvad er i et TOP NICE land eller hvad er der ikke plads til andre folk eller hvad?
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#186 The Flash 14 år siden

lagoni (183) skrev:

Men du lægger jo op til at forfølge muslimer på samme måde....

Byder man op til dans må man vel forvente at den anden part siger ja tak? alting har en konsekvens.
Gravatar

#187 Highland Park 14 år siden

#185: Du får lov at blive, hvis du passer de gamle, kun taler dansk og holder nallerne fra hospitalskagerne. ;)

lagoni (175) skrev:
Jeg vil nemlig selv ikke betegne jøder som 'vores folk' ifm danskere (heller ikke decideret udelukke dem dog).
Måske han mener jyder. :P
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#188 Bony 14 år siden

Highland Park (187) skrev:
Måske han mener jyder. :P

Hahaha, good one! Den tråd ville jeg gerne læse igen! Var det egentligt ikke kære Batsy der stod for den i sin tid? :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#189 Highland Park 14 år siden

#188: Jo, det var dengang, han hed bigemaster666:
http://filmz.dk/forum/tagwall/landet-surina-hisoir...
:D
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#190 Batsy 14 år siden

187# I want ma cokkies, jeg er jo gutten der holder kriminaliteten nede, og det mig der bankede terriosterne synder og sammen så de ikke gjorde et angreb på danmark 8)

Angående Jyder og jøder ja, det var en Epic fail d: griner over den stadigvæk d:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: