Gravatar

#201 bQttger 14 år siden

Jeg er stadig overbevist om dette er en joke, men vil alligevel komme med mit besyv.

Christian, du startede denne diskution med spørgsmålet "skal vi synkronisere til dansk?" stort set alle har svaret nej. Din mening er urokkelig og det samme gælder alle andre her. Accepter svaret.

Hvis du har lyst til at diskutere religion, tyskland eller sprog generelt, så start en ny tråd fokuseret på emnet.
Gravatar

#202 cronick 14 år siden

Well done, sir :-)

Det må vel være bevis nok for, at personen enten er skizofren eller en oprigtig troll - eller naturligvis en kombination.
Gravatar

#203 davenport 14 år siden

Jeg sakser lige fra Filmz retningslinjer:

Principielt er det tilladt at diskutere alt, og forumet er som udgangspunkt ikke modereret på nogen måde. Når det er sagt, er der dog en række ting, som ikke er tilladt på Filmz. Det er f.eks. ikke tilladt at:

* Opfordre til ulovligheder, herunder piratkopiering og ulovlig download af copyrightbeskyttet materiale samt reklamere for pyramidespil og lign.
* Poste indlæg, som indeholder stærkt nedsættende kommentarer om race, religioner eller seksuelle observanser.
* Spamme, ved f.eks. gentagne gange at indsende en besked med stort set samme indhold, at reklamere i selve forumteksten for andre internetsider eller indsende indtil flere kommentarer uden egentligt indhold, eller som er irrelevante i forhold til den pågældende diskussion.
* Hænge en eller flere brugere ud offentligt i forumet eller chikanere brugere på sidens interne beskedsystem. Dette omfatter stærkt nedsættende kommentarer, trusler og offentliggørelse af privatoplysninger og privat korrespondance uden den pågældende brugers accept.

Som udgangspunkt medfører overtrædelse af disse regler i første omgang, at det pågældende indlæg slettes og gerningsmanden får en advarsel samt henstilling om at stoppe den pågældende aktivitet. Såfremt dette ikke sker, eller en anden overtrædelse af reglerne forekommer, vil det medføre deaktivering. Særligt grelle tilfælde vil medføre øjeblikkelig deaktivering.

Såfremt du opdager et indlæg, som du mener, er en overtrædelse af disse regler, send da venligst en e-mail til [email protected], så vil vi vurdere, om der skal foretages yderligere i sagen.

Alle beslutninger er endegyldige.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#204 Lady Arwen 14 år siden

#203, Davenport - har jeg også tænkt på!
Doctor Who <3
Gravatar

#205 evermind 14 år siden

Jeg tror, det er enten Troll eller Troll 2, der er på spil ... :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#206 elwood 14 år siden

Tænk sig og her troede jeg blot det var endnu en af bruce's talrige bruger.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#207 evermind 14 år siden

Eller måske er det, fordi der er kommet så meget gang i denne tråd, at BN hævder, vi "ikke ser noget til ham" resten af weekenden ...? :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#208 Bony 14 år siden

evermind (205) skrev:
Jeg tror, det er enten Troll eller Troll 2, der er på spil ... :P

Hehe, jeg sad til julefrokost i går da jeg modtog din sms. Var flad af grin og folk gloede bare underligt på mig. NILBOG! :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#209 wimmie 14 år siden

Jeg tror ikke vi hører mere til "Christian" i denne tråd...med mindre han skriver og hævder at en ond muslimsk ånd havde taget bo i hans krop og tvang ham til at skrive ord på engelsk i Harry Potter-tråden ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#210 BN 14 år siden

evermind (207) skrev:
Eller måske er det, fordi der er kommet så meget gang i denne tråd, at BN hævder, vi "ikke ser noget til ham" resten af weekenden ...? :P

Øhh, hvad? Så du mener, at jeg er identisk med Christian? Og jeg som troede, jeg var ironisk overfor en ANDEN person i #132, og ikke bare mig selv!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: