Pt. har har absolut ingen idé om, hvordan den vil se ud. Jeg skal først gense en lang række film, før jeg vil kunne lave en retfærdig liste.
Filmz brugerne kunne også begynde at lave genre-baseret lister, da en decideret top-liste måske bliver lidt uoverskuelig for nogen? Det gør den i hvert fald for mig.
Jeg kunne lave top-liste for spaghettiwesterns måske? :)
Jeg har ikke set "Blood In, Blood Out", "Cranes are Flying", "Grave of the Fireflies" og "Inherit the Wind", men resten kan jeg kun støtte højt op om! Jeg er især glad for at se Dog Day Afternoon så højt oppe på listen :)
Once Upon A Time In America - 5/6 Dog Day Afternoon - 6/6 Once Upon A Time In The West - 4/6 Fear And Loathing In Las Vegas - 4/6 The Big Lebowski - 5/6 Den Gode, Den Onde, Den Grusomme - 6/6 12 Angry Men - 6/6 Raging Bull - 5/6 Blade Runner - 6/6 Cinema Paradiso - 5/6 The Godfather: Part I - 6/6
Antlion (122) skrev:
Det vil jeg i hvert fald være meget interesseret i :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Blood In er måske også den mest "off"-film ift en topliste...men for dælen...kan se den igen og igen og endnu en gang, og er lige glad for den hver gang...
#121 MMB 15 år siden
Spørger igen: Hvorfor laver du ikke en topliste? :
Den Gode, Den Onde, Den Grusomme 6/6
Raging Bull 6/6
Blade Runner 4/6
The Godfather 6/6
#122 Antlion 15 år siden
Pt. har har absolut ingen idé om, hvordan den vil se ud. Jeg skal først gense en lang række film, før jeg vil kunne lave en retfærdig liste.
Filmz brugerne kunne også begynde at lave genre-baseret lister, da en decideret top-liste måske bliver lidt uoverskuelig for nogen? Det gør den i hvert fald for mig.
#123 Kruse 15 år siden
Once Upon A Time In America - 5/6
Dog Day Afternoon - 6/6
Once Upon A Time In The West - 4/6
Fear And Loathing In Las Vegas - 4/6
The Big Lebowski - 5/6
Den Gode, Den Onde, Den Grusomme - 6/6
12 Angry Men - 6/6
Raging Bull - 5/6
Blade Runner - 6/6
Cinema Paradiso - 5/6
The Godfather: Part I - 6/6
Det vil jeg i hvert fald være meget interesseret i :)
#124 Skeloboy 15 år siden
#125 MMB 15 år siden
I gang, i gang! :D