Gravatar

#21 jessup 15 år siden

131 er efter min mening et flawed masterpiece - alt for meget eksposition, men en fantastisk film, er selv mere til Written on the wind og All that heaven allows.

Imitations... er for mig så lagt at foretrække i forhold til Guess Who's Coming to Dinner - en langt mere potent film.
This is just until June
Gravatar

#22 MMB 15 år siden

Jeg har ikke set en skid indtil videre...
Gravatar

#23 Skeloboy 15 år siden

#21 - Men det er Imitation of Life, du har i din profil, ikke All That Heaven Allows ;).

#22 - De bliver også lidt mere mainstream :)
Gravatar

#24 Kruse 15 år siden

#20: Af dem du lister denne gang, har jeg kun set Happiness. Det er tilgengæld også en fantastisk og fucked up film ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#25 Antlion 15 år siden

Skeloboy (16) skrev:
ah, hehe...men de er da i det mindste på listen :)

135-121 var nu også noget bedre placeret. Med undtagelse af 130 selvfølgelig! :)

Det er ellers nogle fantastiske titler, du får listet. Indtil videre har jeg næsten set dem alle, så bliv endelig ved i samme stil.
Gravatar

#26 Skeloboy 15 år siden

#25 - det gør jeg også...næsten...vil tro det bliver mindre og mindre din smag, selvom der stadig vil være en del, du kunne stå inde for også.
Gravatar

#27 jessup 15 år siden

#23 jeg er ikke så nøje med min ynglings film på min profil:) - men nu kommer listen op på 4 film med Sirk er lidt overkill - ville det hjælpe med lidt Ozon, Fassbinder og Haynes? jeg elsker namedropping - det for mig til at se klogere ud.
This is just until June
Gravatar

#28 dyg 15 år siden

Godt at se The Day The Earth Stood Still på listen - En af mine favorit sci-fi-film.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#29 Skeloboy 15 år siden

#27 - hehe, for alle de tre gælder det, at jeg kun har set én film af dem...
Gravatar

#30 Antlion 15 år siden

#29:

Er "Angst essen Seele auf" én af dem? :)

Skriv ny kommentar: