Gravatar

#21 filmz-Ice 14 år siden

Jeg er heller ikke særlig begejstret for The Warriors. Så den for første gang for et par måneder siden, og fandt den kedelig og det hele virkede bare meget forældet. Nogle film holder bare ikke helt mere, og the Warriors er en af dem.
Gravatar

#22 Kruse 14 år siden

Jeg så også "The Warriors" for ikke mere end 2-3 måneder siden, og jeg kunne rigtigt godt lide den og synes at den holder 100%. Fed slut 70'er stemning :)

Warriors, come out to play-i-ay

EDIT: I øvrigt har jeg også set "Eyes Wide Shut" som er glimrende, og Le Samourai som er fantastisk!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#23 filmz-ab 14 år siden

Eyes Wide Shut håber jeg så sandelig ikke, er Kubricks favorit - så er der ihvertfald noget galt.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#24 RasmusFL 14 år siden

#23 - den er skam god nok. 'My best film ever', udtalte han ifølge tætte kilder.

Jeg synes også den er fremragende, blot utrolig anderledes ift. hans andre film, men også meget personlig i tonen og stilen (sådan virker den på film).
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
Gravatar

#25 Twister 14 år siden

a@babo (23) skrev:
Eyes Wide Shut håber jeg så sandelig ikke, er Kubricks favorit - så er der ihvertfald noget galt.

ovehovedet ikke! Eyes Wide Shut er Kubricks bedste film, IMO!
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#26 filmz-ab 14 år siden

Twister (25) skrev:
ovehovedet ikke! Eyes Wide Shut er Kubricks bedste film, IMO!

Du finder næppe ret mange der deler den holdning..
Gravatar

#27 BN 14 år siden

a@babo (26) skrev:

Det behøver han heller ikke. Hvis han virkelig synes, 'Eyes Wide Shot' er Kubricks bedste film, er der næppe nogen der kan tage glæden ved den film fra ham. Og hvorfor skulle nogen også ønske at gøre dét?

Bortset fra det, er det et indiskutabelt faktum, at 'Eyes Wide Open' er en middelmådig film, som slet ikke er på højde med Kubricks tidligere værker. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#28 sluppermand 14 år siden

a@babo (26) skrev:

I beg to differ.
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Gravatar

#29 filmz-ab 14 år siden

BN (27) skrev:
Det behøver han heller ikke. Hvis han virkelig synes, 'Eyes Wide Shot' er Kubricks bedste film, er der næppe nogen der kan tage glæden ved den film fra ham. Og hvorfor skulle nogen også ønske at gøre dét?

Det må manden også selv om :-)

BN (27) skrev:
Bortset fra det, er det et indiskutabelt faktum, at 'Eyes Wide Open' er en middelmådig film, som slet ikke er på højde med Kubricks tidligere værker. ;-)

Nu snakker du normalt igen :-)
Gravatar

#30 filmz-ab 14 år siden

sluppermand (28) skrev:
I beg to differ.

Jeg er ikke sikker på, hvad du vil med RT reference?

Skriv ny kommentar: