#31: Twister holdning er at Eyes Wide Shut er Kubricks bedste film, hvilket jo netop ikke er illustreret i det Rotten Tomatoes link som du giver. Den fortæller kun at folk genrelt synes godt om filmen. Men faktisk er "Eyes Wide Shut" Kubricks laveste ratede film på Rotten Tomatoes, så dit link siger nærmere det modsatte.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Du finder næppe ret mange der deler den holdning..
Suprise suprise....;P Er det et krav jeg skal det da????
Jeg synes uden tvivl det er Kubricks bedste film. Og jeg har set alle hans film så det er ikke fordi jeg har misset noget. Om andre er enige med mig er jeg da fløjtende ligeglad med :P Du er i din fulde ret til at skrige af begejstring over 2001 eller Full Metal Jacket, men det gør altså ikke at filmene imponerer mig mere end de gjorde i forvejen. Jeg bliver ganske enkelt ikke imponeret over at andre folk finder en film imponerende, nææh der skal mere til. Eyes Wide Shut "taler" mere til mig end Kubricks andre film hvor de typiske "publikums-favoritter" Full metal Jacket og 2001 ikke bliver bedre film blot fordi de er bedre i massernes øjne.
Så for at vende tilbage til starten af denne lille "diskussion" så synes jeg overhovedet ikke der er noget galt i at Kubrick omtaler Eyes Wide Shut som sin ynglingsfilm. Det giver god logik for mig :) og at manden ikke var enig med hans publikum er da hans gode ret.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Netop Kruse.. Jeg skulle lige til at skrive det samme, men du er jo altid på det rette sted og rette tidspunkt :-)
Jeg var dog stadig lidt overrasket, at "Eyes..." havde en ganske pæn rating på RT. Jeg husker den ihvertfald i bedste fald middelmådig, men kan da være, at den skal ses igen.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
#31 sluppermand 14 år siden
#32 Kruse 14 år siden
#33 Skeloboy 14 år siden
Derfor får i lige denne her
#34 sluppermand 14 år siden
#35 Twister 14 år siden
Suprise suprise....;P
Er det et krav jeg skal det da????
Jeg synes uden tvivl det er Kubricks bedste film. Og jeg har set alle hans film så det er ikke fordi jeg har misset noget. Om andre er enige med mig er jeg da fløjtende ligeglad med :P Du er i din fulde ret til at skrige af begejstring over 2001 eller Full Metal Jacket, men det gør altså ikke at filmene imponerer mig mere end de gjorde i forvejen. Jeg bliver ganske enkelt ikke imponeret over at andre folk finder en film imponerende, nææh der skal mere til. Eyes Wide Shut "taler" mere til mig end Kubricks andre film hvor de typiske "publikums-favoritter" Full metal Jacket og 2001 ikke bliver bedre film blot fordi de er bedre i massernes øjne.
Så for at vende tilbage til starten af denne lille "diskussion" så synes jeg overhovedet ikke der er noget galt i at Kubrick omtaler Eyes Wide Shut som sin ynglingsfilm. Det giver god logik for mig :) og at manden ikke var enig med hans publikum er da hans gode ret.
#36 filmz-ab 14 år siden
Jeg var dog stadig lidt overrasket, at "Eyes..." havde en ganske pæn rating på RT. Jeg husker den ihvertfald i bedste fald middelmådig, men kan da være, at den skal ses igen.
#37 filmz-ab 14 år siden
Nej nej, slet ikke..
Men når du giver mig svaret, og svaret bliver opstillet på denne her måde, så må du også forvente, at jeg svarer igen :-)
Og god pointe i det sidste du skriver..
#38 Antlion 14 år siden
#39 BN 14 år siden
Helt enig med dig, Antlion. :-)
#40 Kruse 14 år siden
Helt enig :P