Nu synes jeg generelt at Tim Allen er lidt irriterende, men jeg vil dog fremhæve Galaxy Quest som udover at være en fed film har ganske fornuftigt spil af Tim Allen :)
Sam Rockwell?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Alfred Molina er imo en genial skuepiller og lidt af en kamæleon - rollen jeg altid husker ham for er som Sally Fields' mand i "Ikke uden min datter" - måden hvorpå han går fra sympatisk ægtemand til dumt svin er skræmmende. Så det bliver mit valg selvom jeg også lige vil fremhæve hans rolle i "An Education" hvor han spiller genialt :)
John Cusack?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Er vild med hans rolle i High Fidelity, hans talk to the camerar more jeg mig over hver gang, også meget sjov og høre ham professionelt forklarer hvor vigtigt et mixtape er når det skal laves 8-) Og så er det generelt en hyglig film, blev næsten ikke irretret over Iben Hjele 8-)
Nu skal vi ha en af de gamle i faget frem.
Sean Connery?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#125 Stor karisma, stor stor macho karisma og en yderst habil Shakespeare skuespiller i sine unge dage. Største skuespilspræstation. Det må blive The Man Who Would Be King.
Michael Caine? (hvis han ikke er nævnt endnu!)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg bryder mig generelt ikke om Clooney, men hans præstation som den skæve eksistens Everett i "O Brother, Where Art Thou?" var yderst veludført - en klovnet version af Clark Gable!
Har desværre ikke set I Remember Mama, men via IMDB er jeg nu opdateret om dens "tilstedeværelse". Men hendes præstation i screwball komedien overfor Cary Grant er sublim. Tjek [url= fede scener[/url]
Preston Sturges (instruktør)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#121 Spanner 14 år siden
Klassedialog, der stadig holder efter 70 år
Tim Allen
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#122 wimmie 14 år siden
Sam Rockwell?
#123 BN 14 år siden
Han er forrygende voldelig, ulækker, overbevisende psykopatisk og ganske morsom i den rolle.
Alfred Molina?
#124 wimmie 14 år siden
John Cusack?
#125 elwood 14 år siden
Nu skal vi ha en af de gamle i faget frem.
Sean Connery?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#126 filmz-Bruce 14 år siden
Michael Caine? (hvis han ikke er nævnt endnu!)
#127 filmz-jonasgr 14 år siden
George Clooney ?
'Cause I'm evil"
#128 Antlion 14 år siden
John Cassavetes (som instruktør)?
#129 BN 14 år siden
Ikke mindst pga. Gene Rowlands præstation i titelrollen; en præstation som Sharon Stone overhovedet ikke kunne matche i den senere genindspilning.
Irene Dunne?
#130 filmz-Bruce 14 år siden
Preston Sturges (instruktør)