Af de få film jeg har set med hende. Appaloosa- Hun spiller udemærket omend ikke prangende. Denne skuespillerinde har aldrig rigtig været min kop te desværre,
Terrence Mallinck?
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#235 Jeg har til gengæld altid været stor fan, og sjovt nok var det netop Appaloosa der gjorde at min agtelse for hende dalede lidt; hun plejede at være sød, sjov og smuk men efterhånden er hun desværre blevet et skræmmende eksempel på hvordan nogle skuespillerinder bukker under for slanke-og botox-presset :/
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#235 Uha, det er monstersvært! Har ikke Badlands frisk i hukommelsen. 30 år siden jeg så den. Jeg er næsten splittet lige blandt de sidste tre. Det er jeg. Jeg overgiver til en anden :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Sean Penn har jo været rigtig god i rigtig mange roller, som i bl.a. Dead Man Walking, Mystic River, I Am Sam og 21 Grams, men jeg holder på at rollen som Harvey Milk i "Milk" er hans bedste præstation.
#231 chronaden 14 år siden
Aaah, hun er da markant bedre i Aliens end Alien, mere "på", mere skuespil, mere badass generelt :P
#232 chronaden 14 år siden
Laura Linney?
#233 Åkepool 14 år siden
Lasse Hallström?
#234 wimmie 14 år siden
Renee Zellweger?
#235 Twister 14 år siden
Af de få film jeg har set med hende.
Appaloosa- Hun spiller udemærket omend ikke prangende. Denne skuespillerinde har aldrig rigtig været min kop te desværre,
Terrence Mallinck?
#236 wimmie 14 år siden
Jeg har til gengæld altid været stor fan, og sjovt nok var det netop Appaloosa der gjorde at min agtelse for hende dalede lidt; hun plejede at være sød, sjov og smuk men efterhånden er hun desværre blevet et skræmmende eksempel på hvordan nogle skuespillerinder bukker under for slanke-og botox-presset :/
#237 filmz-Bruce 14 år siden
#238 wimmie 14 år siden
Sean Penn?
#239 Herrguth 14 år siden
Sarah Michelle Gellar?
#240 chronaden 14 år siden