Jeg er vokset op med mange af de af fantastiske amerikanske 70er klassikere og Harvey Keiltel var en af de skuespillere jeg holdt af. Han lavede dog meget lort i 80'erne så da han fik en opblomstring i starten af 90'erne skulle jeg med Resevoir Dogs ind og se en "Keitel film". Den gang blev jeg blæst væk af filmen og det er nok stadig min favorit Tarantino film.
Svinger mellen 25th Hour og Inside Man, selv om de vel ikke kan siges at være typiske Spike Lee film ... ender med Inside Man ... gedigen spænding med et godt plot.
Emma Thompson?
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch
Holder meget af alle hans film, men der er nok bred enighed om, at "Pulp Fiction" er hans hidtil bedste film. "Reservoir Dogs" hænger sig mest op på sin stil, mens plottet (helt bevidst) er lidt tyndt i både "Kill Bill" (1+2) og "Inglorious Basterds" og "Jackie Brown" bliver set lidt ned på af grunde, jeg slet ikke forstår. "Pulp Fiction" er dog stadig bedre.
filmfan (315) skrev:
Emma Thompson?
Utvivlsomt "The Remains of the Day", selv om hun også gør det godt i "Primary Colors". Selv om jeg holder meget af filmene, så er hun faktisk helt spildt i Harry Potter filmene, hvor hun slet ikke får brugt talentet.
Ud fra et kommercielt synspunkt skulle det vel være Evita, men da jeg ikke har set den, ryger den ud. Jeg synes hun var bedst i Desperate Seeking Susan, hvor hun spillede sig selv.
Nicholaj Coster Waldau?
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
#311 Fynboen 14 år siden
Tarentino (instruktør)
#312 chronaden 14 år siden
Der måtte kun svares "Charles Tante" !
#313 jessup 14 år siden
Spike Lee
#314 Fynboen 14 år siden
Undskyld, jeg må lige læse instruktionsbogen for legen igen... ,o)
#315 filmfan 14 år siden
Emma Thompson?
#316 Skeloboy 14 år siden
Jeg kan helt sikkert også anbefale Women of the Night, The 47 Ronin, Sansho The Bailiff og The Life Of O-Haru
#317 filmz-Claudius 14 år siden
Holder meget af alle hans film, men der er nok bred enighed om, at "Pulp Fiction" er hans hidtil bedste film. "Reservoir Dogs" hænger sig mest op på sin stil, mens plottet (helt bevidst) er lidt tyndt i både "Kill Bill" (1+2) og "Inglorious Basterds" og "Jackie Brown" bliver set lidt ned på af grunde, jeg slet ikke forstår. "Pulp Fiction" er dog stadig bedre.
Utvivlsomt "The Remains of the Day", selv om hun også gør det godt i "Primary Colors". Selv om jeg holder meget af filmene, så er hun faktisk helt spildt i Harry Potter filmene, hvor hun slet ikke får brugt talentet.
Rosario Dawson?
#318 Lord Beef Jerky 14 år siden
#319 Herrguth 14 år siden
Madonna?
#320 lyspunkt 14 år siden
Nicholaj Coster Waldau?