Gravatar

#311 Fynboen 14 år siden

Personligt er jeg mest til Leopol i "Sommer i Tyrol"...

Tarentino (instruktør)
Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.
Gravatar

#312 chronaden 14 år siden

Der måtte kun svares "Charles Tante" !
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#313 jessup 14 år siden

Jeg er vokset op med mange af de af fantastiske amerikanske 70er klassikere og Harvey Keiltel var en af de skuespillere jeg holdt af. Han lavede dog meget lort i 80'erne så da han fik en opblomstring i starten af 90'erne skulle jeg med Resevoir Dogs ind og se en "Keitel film". Den gang blev jeg blæst væk af filmen og det er nok stadig min favorit Tarantino film.

Spike Lee
This is just until June
Gravatar

#314 Fynboen 14 år siden

Undskyld, jeg må lige læse instruktionsbogen for legen igen... ,o)
Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.
Gravatar

#315 filmfan 14 år siden

Svinger mellen 25th Hour og Inside Man, selv om de vel ikke kan siges at være typiske Spike Lee film ... ender med Inside Man ... gedigen spænding med et godt plot.

Emma Thompson?
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch
Gravatar

#316 Skeloboy 14 år siden

jessup (309) skrev:
Ugetsu er en fremragende film tror ikke jeg har set andet af ham hvilket sansynligvis er en fejltagelse.

Jeg kan helt sikkert også anbefale Women of the Night, The 47 Ronin, Sansho The Bailiff og The Life Of O-Haru
Gravatar

#317 filmz-Claudius 14 år siden

Hmm, må hellere lige få bragt lidt balance ;)

Fynboen (311) skrev:
Tarentino (instruktør)

Holder meget af alle hans film, men der er nok bred enighed om, at "Pulp Fiction" er hans hidtil bedste film. "Reservoir Dogs" hænger sig mest op på sin stil, mens plottet (helt bevidst) er lidt tyndt i både "Kill Bill" (1+2) og "Inglorious Basterds" og "Jackie Brown" bliver set lidt ned på af grunde, jeg slet ikke forstår. "Pulp Fiction" er dog stadig bedre.

filmfan (315) skrev:
Emma Thompson?

Utvivlsomt "The Remains of the Day", selv om hun også gør det godt i "Primary Colors". Selv om jeg holder meget af filmene, så er hun faktisk helt spildt i Harry Potter filmene, hvor hun slet ikke får brugt talentet.

Rosario Dawson?
http://www.newsweek.com/2010/04/30/why-i-hate-3-d-and-you-should-too.html
Gravatar

#318 Lord Beef Jerky 14 år siden

#317 læs #313, balancen er skam i orden for en gang skyld =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#319 Herrguth 14 år siden

#317 Jeg synes Rosario Dawson er rigtig god i mange af hendes film, men jeg en af hendes bedste præstationer synes jeg er som Mimi i "Rent".

Madonna?
Gravatar

#320 lyspunkt 14 år siden

Ud fra et kommercielt synspunkt skulle det vel være Evita, men da jeg ikke har set den, ryger den ud. Jeg synes hun var bedst i Desperate Seeking Susan, hvor hun spillede sig selv.

Nicholaj Coster Waldau?
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus

Skriv ny kommentar: