"Kongekabale", hvor han spiller så skummelt som kynisk manipulerende politiker, at det er en sand fryd. Den tunge Darth Vader ånde bliver faktisk helt overflødig ;)
Jeg synes Juliette Lewis har imponeret i mange roller. Jeg overvejede Cape Fear, Natural Born Killers og Kalifornia...det bliver sidstnævnte, hun spiller rollen som skadet redneck hillbillie til en 12'er.
Juliette Lewis: Hun er ikke klassisk smuk, men damn hvor kan damen bare være sexet.
Giovanni Ribisi. Ikke verdens bedste skuespiller. Der er lidt for meget Ribisi i alle de roller han spiller. Men den film, hvor jeg mest har bemærket ham positivt var Saving Private Ryan.
Ellen Page?
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Bill Hader er skam meget sjov men jeg synes ofte han spiller den samme rolle - selvom han gør det godt ;) Mit valg bliver Forgetting Sarah Marshall - hvor alle gør det godt ;)
Paul Rudd?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#321 Collateral 14 år siden
Søren Pilmark?
#322 filmz-Claudius 14 år siden
"Kongekabale", hvor han spiller så skummelt som kynisk manipulerende politiker, at det er en sand fryd. Den tunge Darth Vader ånde bliver faktisk helt overflødig ;)
Kurtwood Smith?
#323 misuma 14 år siden
Så smider jeg en af mine personlige favoritter på bordet..
Crispin Glover?
#324 Yoda 14 år siden
Tom Savini?
#325 lyspunkt 14 år siden
Så er der her en birolleskuespiller, der dog har haft nogle bemærkelsesværdige roller
Doug Jones
#326 Collateral 14 år siden
Juliette Lewis?
#327 misuma 14 år siden
Endnu en af mine favoritter...
Giovanni Ribisi?
#328 Spanner 14 år siden
Juliette Lewis: Hun er ikke klassisk smuk, men damn hvor kan damen bare være sexet.
Giovanni Ribisi. Ikke verdens bedste skuespiller. Der er lidt for meget Ribisi i alle de roller han spiller. Men den film, hvor jeg mest har bemærket ham positivt var Saving Private Ryan.
Ellen Page?
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#329 Kruse 14 år siden
Bill Hader?
#330 wimmie 14 år siden
Mit valg bliver Forgetting Sarah Marshall - hvor alle gør det godt ;)
Paul Rudd?