Gravatar

#321 Collateral 14 år siden

Manden Bag Døren husker jeg som en vellavet film, der gav Waldau god mulighed for at vise sine skills.

Søren Pilmark?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#322 filmz-Claudius 14 år siden

Collateral (321) skrev:
Søren Pilmark?

"Kongekabale", hvor han spiller så skummelt som kynisk manipulerende politiker, at det er en sand fryd. Den tunge Darth Vader ånde bliver faktisk helt overflødig ;)

Kurtwood Smith?
http://www.newsweek.com/2010/04/30/why-i-hate-3-d-and-you-should-too.html
Gravatar

#323 misuma 14 år siden

Jeg bliver nødt til at sige Robocop, han spiller så meget en badass stjernepsykopat.

Så smider jeg en af mine personlige favoritter på bordet..

Crispin Glover?
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#324 Yoda 14 år siden

Husker ham bedst fra "Back to the Future", hvor han gør en god figur. Så det bliver den.

Tom Savini?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#325 lyspunkt 14 år siden

Jeg går ikke ud fra at hans SFx tæller med, så derfor må det blive som Sexmachine i From Dusk till Dawn

Så er der her en birolleskuespiller, der dog har haft nogle bemærkelsesværdige roller
Doug Jones
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#326 Collateral 14 år siden

#325: Ingen tvivl om at det er i Pans Labyrint han gør det største indtryk. Han spiller fantastisk, selv skjult af make-up effects!

Juliette Lewis?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#327 misuma 14 år siden

Jeg synes Juliette Lewis har imponeret i mange roller. Jeg overvejede Cape Fear, Natural Born Killers og Kalifornia...det bliver sidstnævnte, hun spiller rollen som skadet redneck hillbillie til en 12'er.

Endnu en af mine favoritter...

Giovanni Ribisi?
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#328 Spanner 14 år siden

*Edit too late*

Juliette Lewis: Hun er ikke klassisk smuk, men damn hvor kan damen bare være sexet.

Giovanni Ribisi. Ikke verdens bedste skuespiller. Der er lidt for meget Ribisi i alle de roller han spiller. Men den film, hvor jeg mest har bemærket ham positivt var Saving Private Ryan.

Ellen Page?
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#329 Kruse 14 år siden

#328: Det må blive Juno, som mit valg falder på. Hun er simpelthen så fandens charmerende og sød, og det skinner virkelig frem i Juno.

Bill Hader?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#330 wimmie 14 år siden

Bill Hader er skam meget sjov men jeg synes ofte han spiller den samme rolle - selvom han gør det godt ;)
Mit valg bliver Forgetting Sarah Marshall - hvor alle gør det godt ;)

Paul Rudd?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: