Der har været et par gengangere, jeg tror sgu ikke det gør så meget. Jeg har lavet min egen lille regel om, at jeg ikke selv vil svare på en, jeg har haft før.
hmm, meg ryan, ikke en jeg normalt forbinder med en skuespiller i den gode ende, meeeen, "When a Man Loves a Woman" gør hun det nu habilt! (har aldrig fået set "sleepless in seatle")
og så til en af mine favoritter som man faktisk sjældent hører om og heller ikke en der typisk har hovedroller, men han er altid genial.
Kender ham mest fra Tv-film og tv-serier - især i Dexter er han genial. Men den film jeg husker ham bedst for er "Pretty Baby" - han spiller fænomenalt og på én gang klam og sympatisk.
Patricia Arquette?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#341 Fynboen 14 år siden
It's a wonderfull life... det er bare ikke jul uden jeg har set en engel få sine vinger... ,o)
Tom Sizemore?
#342 cyberzed 14 år siden
Christian Bale hvis vi ikke har haft ham
#343 wimmie 14 år siden
Val Kilmer?
#344 filmz-Bruce 14 år siden
Meg Ryan?
#345 Skeloboy 14 år siden
Der har været et par gengangere, jeg tror sgu ikke det gør så meget. Jeg har lavet min egen lille regel om, at jeg ikke selv vil svare på en, jeg har haft før.
#346 chronaden 14 år siden
og så til en af mine favoritter som man faktisk sjældent hører om og heller ikke en der typisk har hovedroller, men han er altid genial.
Keith Carradine?
#347 wimmie 14 år siden
Patricia Arquette?
#348 filmz-Bruce 14 år siden
#349 wimmie 14 år siden
Deadwood - the movie?
#350 Skeloboy 14 år siden
Patrick Dempsey?