#330: Bill Hader har indtil videre også kun haft meget små roller, så de bliver tit noget af det samme. Så for han tilgengæld langt større råderum på Saturday Night Live, hvor jeg virkelig synes at han er herlig :)
Nå, men med hensyn til det navn du smed på bordet! Paul Rudd er virklig også en herlig skuespiller, og en af dem der på bedste vis formår at samle komedie og drama, og der hvor han muligvis gør det bedst er i "Knocked Up". Rigtig god i scenerne som familie-far, men også en herlig kemi sammen med Seth Rogen.
John Cazale?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg vælger to her: Roman Holiday og Ben-Hur. Roman Holiday er den bedste af filmene, men det er mest på grund af Audrey Hepburn. Tilgengæld er Ben-Hur klart Wylers fortjeneste. Jeg vil også lige fremhæve hans oscarvinder, Mrs. Miniver for de interesserede.
#331 Kruse 14 år siden
Nå, men med hensyn til det navn du smed på bordet! Paul Rudd er virklig også en herlig skuespiller, og en af dem der på bedste vis formår at samle komedie og drama, og der hvor han muligvis gør det bedst er i "Knocked Up". Rigtig god i scenerne som familie-far, men også en herlig kemi sammen med Seth Rogen.
John Cazale?
#332 chronaden 14 år siden
James Stewart?
#333 filmz-Bruce 14 år siden
William Wyler!
#334 Skeloboy 14 år siden
Frank Capra?
#335 chronaden 14 år siden
syns kun det er dig der svarer på mine :P
#336 filmz-Bruce 14 år siden
#337 chronaden 14 år siden
#338 cyberzed 14 år siden