#368 - kan kun huske ham i Olsen-Banden filmene...tilgengæld kan jeg ikke kende forskel på dem...så jeg siger den, hvor Egon bliver støbt ned i cement!
Jeg synes argumenterne svinder mere og mere hen i denne tråd =(
Jeg synes nu mere det er antallet af bogstaver :) Kigger jeg tilbage, så har "argumenterne" mest været "han spiller også godt i" og "glimrende præstation". Men jeg kan da godt overtales til at smide et par superlativer på :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Kunne have valgt No Country for Old Men, men den rolle, hvor han spiller op mod og spiller op til Rebecca Hall, Scarlett Johansson og Penélope Cruz gør et vist indtryk
Daniel Auteuil?
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch
Jeg har (vist) kun set Caché med Daniel Auteuil, så det bør næsten være en anden der tager den...der må da være nogen der har set lidt mere med ham end jeg ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#371 wimmie 14 år siden
#372 filmz-Bruce 14 år siden
#373 Skeloboy 14 år siden
Jennifer Connelly?
#374 chronaden 14 år siden
Daniel Day-Lewis?
#375 filmz-Bruce 14 år siden
Javier Bardem!
#376 Lord Beef Jerky 14 år siden
#377 filmz-Bruce 14 år siden
Jeg synes nu mere det er antallet af bogstaver :) Kigger jeg tilbage, så har "argumenterne" mest været "han spiller også godt i" og "glimrende præstation". Men jeg kan da godt overtales til at smide et par superlativer på :)
#378 Lord Beef Jerky 14 år siden
#379 filmfan 14 år siden
Vicky Cristina Barcelona
Kunne have valgt No Country for Old Men, men den rolle, hvor han spiller op mod og spiller op til Rebecca Hall, Scarlett Johansson og Penélope Cruz gør et vist indtryk
Daniel Auteuil?
#380 wimmie 14 år siden