Gravatar

#381 Spanner 15 år siden

Det må blive Jean De Florette (Kilden i Provence). Helt igennem dejlig film.

Dominique Pinon?
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#382 Yoda 15 år siden

Det er "The City of Lost Children" med "Delicatessen" lige efter. Begge er vidunderlige film.

Michael Wincott
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#383 Spanner 15 år siden

The Crow!

Quick impression for you: Caw! Caw! Bang! Fuck, I'm dead!

Rebecca Romijn(-Stamos)
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#384 wimmie 15 år siden

Uh, svært - den mand har haft nogle virkelig fede (skurke)roller. Jeg hælder meget til at sige The Crow fordi han passer så godt til rollen som Top Dollar - men jeg vælger nu alligevel hans rolle i Along came a Spider - ikke den største film i verden, men hans skurke-rolle deri formår alligevel at have noget dybde og er knap så en-dimensionel som mange af hans andre roller. Og han gør det virkelig godt - selvom man godt ved at han er bad guy så udstråler han alligevel en smule sympati.

Edit: Nevermind - Spanner nåede det lige kan jeg se ;)
Men nu har jeg sgu lige skrevet et langt argument så sørme om den ikke skal med :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#385 misuma 15 år siden

Rebecca Romijn(-Stamos)?

Jeg er tilbøjelig til at skrive X-men, bare fordi hun er så pokkers nammenam at glo på, men husker det som om hun gør et ganske hæderligt arbejde i Godsend, hendes rolle som sørgende mor virkede troværdigt hvilket gjorde hendes tvivlsomme valg i filmen mindre ulogisk.

Vincent Cassel? Her må man kun nævne Sheitan ;)

PS - Jeg har en tendes til at skynde mig i denne her tråd af frygt for at blive overhalet. Stress!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#386 chronaden 15 år siden

Shrek! - ingen kan slå hans Monsieur Hood!

Ted Levine?

http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#387 misuma 15 år siden

^^

Her har jeg så slet ingen tvivl, overhovedet. Ondskabens Øjne. Sikke en pragtpræstation af Levine, her giver han den hele armen på flere planer...stemme, mimik og kropsprog. Ærgeligt at man ikke ser ham i større roller.

Nicolas Cage?
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#388 filmz-Bruce 15 år siden

Leaving Las Vegas foran Adaptation og Matchstick Men. Han er forrygende i de koleriske roller, som sidstnævnte to og Bad Lieutenant, men man kan også blive overeksponeret. Leaving Las Vegas viser manden fra en mindre brugt side, som ville klæde ham at vende tilbage til.

Overskønne og dejlige Elisabeth Shue!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#389 chronaden 15 år siden

Skal du ikke glemme Kick-Ass! :P
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#390 Fynboen 15 år siden

Elisabeth Shue? Cocktail... ja, den er corny, men jeg elsker bare den film...

Brendan Gleason?
Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.

Skriv ny kommentar: