#411 - fuck, den er svær...der er så meget at vælge imellem. Men jeg lander nok på:
Angels in America, hvor han som sædvanlig spiller en meget stærk person, men han er også meget mere sårbar her. Men der er mange andre, der kunne være nævnt: Serpico, Godfather, Dog Day Afternoon, Scent of a Woman, Heat, Any Given Sunday(skuespilsmæssigt. Det er en ganske god film, men den kommer ikke i nærheden af de andre).
#412 Jeg må sige Resident Evil. Jeg kender ikke noget til spillene, men jeg synes at filmen fungerede rigtig godt og var rigtig god underholdning (i modsætning til de knap så gode fortsættelser). Event Horizon er dog også en fin film.
Sevom jeg ikke bryder mig om filmen, så gør hun det godt i "Crash" - Har længe haft et lille crush på denne dame, hun er generelt herlig i både dramaer, romance men kan også spille de der udspekulerede hotte sucubus roller :P
Nu er det jo så fristende at nævne Alien igen igen, men jeg vover at vælge en anden film - nemlig Midnight Run hvor han har en fin lille rolle som FBI Agent. Selvom han oftest medvirker i tunge dramaer og thrillers så gør han det godt i en lille action-komedie som denne. Hans rolle i serien Homicide er nu også rigtig god.
Donald Sutherland?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Ace ventura 2 Han er født til den rolle, og gad godt se ham tilbage til hans platte komedier i stedet for at se ham i roller, som ikke rigtig passer ham, men jeg haltede lidt imellem Ace ventura 2 og dum og dummere.
lad os få lidt chinesse
Jackie Chan?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#411 filmz-Claudius 15 år siden
Lad os tage en af de store:
Al Pacino?
#412 Skeloboy 15 år siden
Angels in America, hvor han som sædvanlig spiller en meget stærk person, men han er også meget mere sårbar her. Men der er mange andre, der kunne være nævnt: Serpico, Godfather, Dog Day Afternoon, Scent of a Woman, Heat, Any Given Sunday(skuespilsmæssigt. Det er en ganske god film, men den kommer ikke i nærheden af de andre).
Paul W.S. Anderson?
#413 Herrguth 15 år siden
Thandie Newton?
#414 chronaden 15 år siden
#415 chronaden 15 år siden
Ian Holm?
#416 filmz-Bruce 15 år siden
I can't lie to you about your chances, but you have my sympathies!. Han har dog været med i et utal af film, hvor han altid gør en god figur.
Yaphet Kotto!
#417 wimmie 15 år siden
Hans rolle i serien Homicide er nu også rigtig god.
Donald Sutherland?
#418 Skeloboy 15 år siden
Jean-Claude Van Damme?
#419 Fynboen 15 år siden
Bloodsport... mindst dårlig af hans utallige dårlige film... (omend jeg da nød dem før jeg fik smag, og hår på den...)
Jim Carrey?
#420 MOVIE1000 15 år siden
Han er født til den rolle, og gad godt se ham tilbage til hans platte komedier i stedet for at se ham i roller, som ikke rigtig passer ham, men jeg haltede lidt imellem Ace ventura 2 og dum og dummere.
lad os få lidt chinesse
Jackie Chan?