Gravatar

#401 Skeloboy 15 år siden

#400 - har ikke set en eneste film med hende...men ok...3x High School Musical og 3 ikke specielt kendte....tror næppe jeg får set nogen af dem :)
Gravatar

#402 Fynboen 15 år siden

Lord Beef Jerky (400) skrev:
#396 Lidt forudsigeligt valg her, men The Blind Side har hendes bedste præstation. Jeg bryder mig generelt ikke om Bullock, og finder hende endda til tider belastende, men i The Blind Side ramte hun sgu typen ret perfekt, og gav lidt mere af sig selv end hun plejer.

Jeg havde nok valgt "28 days", hvor jeg synes hun gør det ganske godt... men jeg har så heller ikke set "blind side"...
Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.
Gravatar

#403 wimmie 15 år siden

Enig - hun gør det faktisk rigtig godt i 28 Days - har dog heller ikke set The Blind Side :)

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#404 filmfan 15 år siden

While You Were Sleeping - er den film, hvori jeg personligt synes Sandra Bullocks fungerer bedst. En romantisk komedie fra en tid, hvor romantiske komedier stadig kunne konsumeres uden at få brækfornemmelser. Ved et gensyn i dag, vil den nok forekomme lidt kvalm, men dengang var den en fin dessert - sødmefyldt og charmerende
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch
Gravatar

#405 wimmie 15 år siden

Ja, den er faktisk helt ok af en chick-flick at være :)
Jeg synes faktisk generelt rigtig godt om Sandra Bullock - som så mange andre skuespillere (og -inder) har hun lavet nogle flops, men jeg synes hun har en vis charme - også i film som Hope Floats og Agent Catwalk. Selvom det ikke er oscarvindende storfilm ;)

Ingen gode ting om Vanessa Hudgens? (har ikke selv set én eneste film med hende)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#406 misuma 15 år siden

Jeg havde lovet mig selv ikke at gå for meget off topic, men I tvinger mig til det ; )

Sandra Bullock gør det virkelig godt i Practical Magic fra 98. Her leverer hun faktisk nogle ganske rørende scener i en udmærket film. Aaaah, det var godt at få det ud af systemet.

Vanessa Hudgens?
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#407 Spanner 15 år siden

misuma (406) skrev:
Vanessa Hudgens?

You broke the game :)
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#408 filmz-Bruce 15 år siden

Har hun ikke været med i et videoklip på Paris Hiltons mobiltelefon? Hmm hvem har ikke det!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#409 filmz-Claudius 15 år siden

Spanner (407) skrev:
You broke the game :)

Der er åbenbart visse ting, folk bare holder sig for gode til at svare på :)
http://www.newsweek.com/2010/04/30/why-i-hate-3-d-and-you-should-too.html
Gravatar

#410 Lord Beef Jerky 15 år siden

Haha, jeg kan jo selv svare BandSlam, for der yder hun en ganske fin indsats... det gør hun så IKKE i High School Musical filmene, og jeg har ikke set Thirteen. Jeg prøver at reparere spillet igen med en der er lidt lettere så.

Arnold Schwarzenegger?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: