Gravatar

#421 chronaden 15 år siden

Police Story 3: Supercop, fordi den film er bare så badass, og filmen er = Jackie Chan :P

Frank Langella?
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#422 wimmie 15 år siden

Måske lidt forudsigeligt men jeg er nødt til at sige Frost/Nixon - han er suveræn i den rolle - han er Nixon i den måde han taler og opfører sig på. Fortjent oscarnominering.

Var ellers på nippet til at sige Cutthroat Island ;)

Kirsten Dunst?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#423 Skeloboy 15 år siden

Er ikke så glad for Kirsten Dunst, men hendes rolle i Drop Dead Gorgeous er fantastisk. En ganske overset film, synes jeg. Fyldt med god humor og herlige personer.

Mark Ruffalo?
Gravatar

#424 Spanner 15 år siden

Zodiac!

Robert Downey Jr. ?
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#425 Skeloboy 15 år siden

#424 - hmm...Tropic Thunder eller Chaplin...den er fandeme svær! Men jeg tager Chaplin, fordi det er svært at spille en anden person. Og han gør det helt perfekt

Charlie Chaplin?
Gravatar

#426 Spanner 15 år siden

Moderne Tider

Anders Matthesen?
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#427 Skeloboy 15 år siden

#426 - men hvorfor? Du må meget gerne komme med en lille begrundelse :)
Gravatar

#428 Riqon 15 år siden

#426 - Jeg var rigtig glad for "Sorte Kugler", selv om den absolut ikke er noget filmisk pragtværk og ganske rigtigt er lidt preachy, men intet slår dog hans stemmeføring i "Terkel i Knibe" (især CD'en) og hans sang om Quang.

Jesper Langberg.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#429 filmz-Claudius 15 år siden

Nej da. Siger nogen "Jim Carrey", så er svaret da enten "The Truman Show" eller "Eternal Sunshine of the Spotless Mind" :)

Riqon (428) skrev:
Jesper Langberg.

Hmmm, hvis ikke rollen som Kristen Skjern i "Matador", så ville jeg nok pege på ham i "Det forsømte forår", hvor han gennem en hel film skal bære på sandheden om, hvad han gjorde ved lektor Blomme.

Bruno Ganz?
http://www.newsweek.com/2010/04/30/why-i-hate-3-d-and-you-should-too.html
Gravatar

#430 filmfan 15 år siden

Der Untergang - med flere længder. Jeg synes måske ikke han rammer Hitlers stemmeføring helt rent, men mht. det koleriske temperament - og anden form for galskab - så sætter han jo virkelig tryk på kedlen. En stærkt underholdende kraftpræstation

Vi bliver i det tyske.

Moritz Bleibtreu?
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch

Skriv ny kommentar: