Måske lidt forudsigeligt men jeg er nødt til at sige Frost/Nixon - han er suveræn i den rolle - han er Nixon i den måde han taler og opfører sig på. Fortjent oscarnominering.
Var ellers på nippet til at sige Cutthroat Island ;)
Kirsten Dunst?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Er ikke så glad for Kirsten Dunst, men hendes rolle i Drop Dead Gorgeous er fantastisk. En ganske overset film, synes jeg. Fyldt med god humor og herlige personer.
#424 - hmm...Tropic Thunder eller Chaplin...den er fandeme svær! Men jeg tager Chaplin, fordi det er svært at spille en anden person. Og han gør det helt perfekt
#426 - Jeg var rigtig glad for "Sorte Kugler", selv om den absolut ikke er noget filmisk pragtværk og ganske rigtigt er lidt preachy, men intet slår dog hans stemmeføring i "Terkel i Knibe" (især CD'en) og hans sang om Quang.
Jesper Langberg.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Nej da. Siger nogen "Jim Carrey", så er svaret da enten "The Truman Show" eller "Eternal Sunshine of the Spotless Mind" :)
Riqon (428) skrev:
Jesper Langberg.
Hmmm, hvis ikke rollen som Kristen Skjern i "Matador", så ville jeg nok pege på ham i "Det forsømte forår", hvor han gennem en hel film skal bære på sandheden om, hvad han gjorde ved lektor Blomme.
Der Untergang - med flere længder. Jeg synes måske ikke han rammer Hitlers stemmeføring helt rent, men mht. det koleriske temperament - og anden form for galskab - så sætter han jo virkelig tryk på kedlen. En stærkt underholdende kraftpræstation
Vi bliver i det tyske.
Moritz Bleibtreu?
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch
#421 chronaden 15 år siden
Frank Langella?
#422 wimmie 15 år siden
Var ellers på nippet til at sige Cutthroat Island ;)
Kirsten Dunst?
#423 Skeloboy 15 år siden
Mark Ruffalo?
#424 Spanner 15 år siden
Robert Downey Jr. ?
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#425 Skeloboy 15 år siden
Charlie Chaplin?
#426 Spanner 15 år siden
Anders Matthesen?
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#427 Skeloboy 15 år siden
#428 Riqon 15 år siden
Jesper Langberg.
#429 filmz-Claudius 15 år siden
Nej da. Siger nogen "Jim Carrey", så er svaret da enten "The Truman Show" eller "Eternal Sunshine of the Spotless Mind" :)
Hmmm, hvis ikke rollen som Kristen Skjern i "Matador", så ville jeg nok pege på ham i "Det forsømte forår", hvor han gennem en hel film skal bære på sandheden om, hvad han gjorde ved lektor Blomme.
Bruno Ganz?
#430 filmfan 15 år siden
Vi bliver i det tyske.
Moritz Bleibtreu?