Gravatar

#431 MOVIE1000 15 år siden

#429 det kommer an på hvordan man kan lide Jim Carrey
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#432 filmz-Bruce 15 år siden

#430 Fakiren fra Bilbao! :) Haha ... det danske! Der spiller han jo sammen med den lækre Sidse Babs og Nutte Knudsen. Han lærte alle sine replikker på dansk uden at kunne sproget og det kan man altså ikke se. Det i sig selv er faktisk en stor præstation!

Sidse Babett Knudsen?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#433 wimmie 15 år siden

Jeg må nok sige 'Den eneste Ene' - selvom jeg ikke er vild med filmen så gør hun det nu rigtig godt og er både charmerende og sjov i hovedrollen. Jeg har mere eller mindre kun set hende i komedier - ville gerne se hende i en dramatisk rolle, kan 'Efter Brylluppet' anbefales?

Robert Rodriguez?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#434 Fynboen 15 år siden

wimmie (433) skrev:

Robert Rodriguez?

From Dusk to Dawn... endnu en guilty pleasure fra min side, fed stemnings-thriller der fuldstændig skifter spor... alt for fedt... plus Hayek i en fantastisk præstation... ,o)

Salma Hayek?
Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.
Gravatar

#435 filmz-Claudius 15 år siden

Fynboen (434) skrev:
Salma Hayek?

Lonely Hearts Killers. Hold da ferie hvor er hun syg i hovedet i den film, hvilket jo er målet for godt skuespil, ikke? ;)

Clark Gable?
http://www.newsweek.com/2010/04/30/why-i-hate-3-d-and-you-should-too.html
Gravatar

#436 Lord Beef Jerky 15 år siden

¤414 Naturligvis... jeg har et weak spot for dårlige film.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#437 Fynboen 15 år siden

Claudius (435) skrev:
Clark Gable

Min første indskydelse var Gone with the wind, og efter at have kigget hans bio igennem, kan jeg ikke se nogen der kommer i nærheden, af de film jeg selv har set...

Yul Brunner?
Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.
Gravatar

#438 lyspunkt 15 år siden

Når jeg sidder og genkalder mig store præstationer fra de navne der kommer op, gælder det næsten altid, de oplevelser jeg har haft med filmene, og nok ikke så meget om præstationen har være bemærkelsesværdig.

I tilfældet med Yul Brynner er det stadig hans rolle som robot i Westworld, der står klarest for mig som en skræmmende oplevelse, selvom jeg så filmen tysk synkroniseret og ikke forstod et år. Det er også det eneste jeg husker fra filmen. Var den egentlig god?

Robin Williams ?
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#439 wimmie 15 år siden

One Hour Photo...fordi han er så anderledes end alle hans andre roller - og effin' creepy!
Han spiller virkelig den rolle til topkarakter og man glemmer næsten at det er "sjove Robin Williams" :-O

Gwyneth Paltrow?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#440 filmz-Bruce 15 år siden

Kan godt lide hende i Sliding Doors, men hun har ikke rigtig haft en tung rolle der definerer hende.

Olivia Williams?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: