Indrømmet, jeg har ikke set ham i så mange roller, men synes hans portræt i The Box var ret vellykket. Jeg følte ihvertfald hans kvaler så noget gjorde han da rigtigt.
#442 Hans præstation i Howl var spot on, men han har sateme efterhånden en del habile præstationer bag sig. I The Howl spiller han dog med en gennetrængende overbevisning, og han er nærmest ugenkendelig... ikke pga. hans udseende, men alt fra hans mimik til hans sprog er noget helt andet, end hvad man er vant til fra hans side.
Shahrukh Khan?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Indrømmet, jeg har ikke set ham i så mange roller, men synes hans portræt i The Box var ret vellykket. Jeg følte ihvertfald hans kvaler så noget gjorde han da rigtigt.
Enig. Han gør et glimrende i den film. Jeg kan faktisk også rigtig godt lide ham som Cyclops i den første X-men film. Han gør det glimrende på trods af et noget svagt manuskript til hans karakter hvilket jeg synes er ganske imponerende.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#441 Twister 15 år siden
Kunne godt lide hende i The Ghost Writer. Hendes karakter er ganske velvalgt og hun spiller den hæderligt!
James Marsden?
#442 misuma 15 år siden
James Franco?
#443 Lord Beef Jerky 15 år siden
Shahrukh Khan?
#444 Twister 15 år siden
Enig. Han gør et glimrende i den film. Jeg kan faktisk også rigtig godt lide ham som Cyclops i den første X-men film. Han gør det glimrende på trods af et noget svagt manuskript til hans karakter hvilket jeg synes er ganske imponerende.
#445 filmz-Bruce 15 år siden
#446 wimmie 15 år siden
#447 Lord Beef Jerky 15 år siden
#448 wimmie 15 år siden
#449 Lord Beef Jerky 15 år siden
#450 wimmie 15 år siden