Gravatar

#501 BN 14 år siden

wimmie (500) skrev:
Men er det ikke en ret lille rolle?

Jo, han spiller bare en af de drenge, der hjælper Elliot og E.T. sidst i filmen. Hvis jeg husker rigtigt, er det i cykeljagten.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#502 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jeg vil snart godt vide, hvad det eneste rigtige svar til Ellen Page er!!!!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#503 elwood 14 år siden

hehe imdb'ede hende lige og uden og kende hende særlig meget, så tror jeg godt jeg ved hvad der menes, men om det så er sagt i spøg med alt den her hypen, det er en anden sag 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#504 Lord Beef Jerky 14 år siden

!!!!!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#505 Skeloboy 14 år siden

#503 - hehe...den film Lord Beef Jerky referer til i en tidligere post er nu også temmelig cool. Har kun set tre film af hende selv.
Gravatar

#506 Lord Beef Jerky 14 år siden

Whip It er også rigtig fin!
Gravatar

#507 Skeloboy 14 år siden

#506 - hvad med An American Crime og Smart People?
Gravatar

#508 Lord Beef Jerky 14 år siden

Dem har jeg ikke set =( Men An American Crime lyder interessant, så den tror jeg at jeg vil finde.
Gravatar

#509 Skeloboy 14 år siden

<<< den ser også lidt vild ud, selvom den ikke har fået gode anmeldelser.
Gravatar

#510 filmz-jonasgr 14 år siden

Det er da naturligvis hendes rolle i "Juno".

"You should've gone to China, you know, 'cause I hear they give away babies like free iPods. You know, they pretty much just put them in those t-shirt guns and shoot them out at sporting events."

"Yeah, I'm a legend. You know, they call me the cautionary whale."

"Nah... I mean, I'm already pregnant, so what other kind of shenanigans could I get into?"

En meget quotable film.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: