Gravatar

#511 Lord Beef Jerky 14 år siden

Hun gør det fint i Juno, men jeg tror jeg foretrækker hende i Hard Candy og Whip It. Jeg aner ikke hvordan hun er i Inception, nu må jeg se i aften.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#512 Spanner 14 år siden

Er der ikke en Ellen Page fanboy der smider et navn videre?
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#513 Lord Beef Jerky 14 år siden

jonasgr besvarede spørgsmålet, så det må være ham. Jeg undrer mig dog stadig over, at der kun er et rigtigt svar til Ellen Page.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#514 wimmie 14 år siden

Jeg har vist set en del film med Ellen Page; Juno, Whip it!, Hard Candy, X-Men 3, An American Crime og Smart People - og hun gør det godt i alle :)
Jeg vil også sige at Juno ligger i toppen af hendes præstationer efterfulgt af Hard Candy, men hendes rolle i Smart People er ret anderledes end dem hun hidtil har spillet; der spiller hun lidt af en stræber; en klog pige der er meget dedikeret til at klare sig godt i skolen og som har svært ved at slappe af og have det sjovt.

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#515 filmz-jonasgr 14 år siden

Jeg synes hun er fantastisk i "Juno". En film som ved første øjekast er en komedie og dernæst fortæller en rørende historie om en teenager som befinder sig et vakuum imellem at være voksen og teenager.

Hun spiller som ikke enhver anden teenager, hun er speciel. Hun er kvik, spiller med stor selvtillid og har en komisk timing som gør at hendes replikker ikke føles flade. Det er en af de sjoveste film jeg har set. Det er ikke lårklaskende humor, men for en gangs skyld humor som taler til intellektet. Her er en teenager som ikke som alle andre. En film som ikke taler ned til os eller i særdeleshed dens hovedpersoner som for en gangs skyld ikke bliver portrætteret som tåber.

Ellen Page formår også at insinuere og vise de følelsesmæssige op og nedture som hun går igennem, godt dækket ind under hendes komiske replikker og ellers selvsikre facade. Og det eneste vi ønsker til sidst er bare at give hende et ordentlig kram, idet vi er kommet til at holde så meget af hende og hendes væsen.

Nå var det et nyt navn der skulle på blokken.
Hmm, ok, lad mig se.

Aaron Eckhart ?
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#516 elwood 14 år siden

The Dar... nej det må klart være Thank you for smoking, hvor han ganske enkelt stjæler hver en scene med sin udstråling som lobbyist for tobaks industrien.

Man kan ikke undgå og holde af ham i den film, selv om han egentlig jo er en af skurkene på en måde.

Fantastisk film, og fantastisk hovedrolle indehaver.

John Goodmann?

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#517 tiany 14 år siden

The Big Lebowski

Walter Sobchak: You want a toe? I can get you a toe, believe me. There are ways, Dude. You don't wanna know about it, believe me.
The Dude: Yeah, but Walter...
Walter Sobchak: Hell, I can get you a toe by 3 o'clock this afternoon... with nail polish. These fucking amateurs...

Det må simpelthen være Goodmann's glansrolle. Han bliver ikke meget bedre og sammen med Bridges er det i høj grad dem der bære filmen.

Minnie Driver?
Valar morghulis
Gravatar

#518 wimmie 14 år siden

The Riches - en ret fed serie (med Eddie Izzard) hvor Minnie Driver spiller genialt som sigøjner der har fusket sig til et rigt liv i luksus...men har svært ved at passe ind i det fine miljø. HUn er god til at spille både hård og sårbar.
Hun er også rigtig god i Good Will Hunting; en fortjent oscarnominering.

Toni Collette?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#519 lyspunkt 14 år siden

"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#520 misuma 14 år siden

wimmie - Yay, du sagde Dead Poet's Society. You made my day. Jeg har Nick OfTime..stadig på vhs, buhuu Har du iøvrigt set Ethan Hawk som dreng i sci-fi'en The Explorers? John Goodman er iøvigt ligeså en mean motherf*cker i Death Sentence.

Toni Colette spiller ganske udmærket i Den Sjette Sans, men brager igennem i The Dead Girl, hvor jeg husker hende som en overbevisende skadet dame uden troen på sig selv. Hun er nu også ret creepy i The Night Listerner, hmm.

Bud Spencer? :P
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

Skriv ny kommentar: