Den er jeg nødt til at tage, og så holder jeg pause!
Uden tvivl "My Own Private Idaho" efterfulgt af "Milk". My Own Private Idaho er en af de meste undervurderede og "glemte" værker i nyere tid, alle burde sætte sig ned en regnfyldt eftermiddag og nyde den samt River Phoenix' eminemte præstation.
og Apropo, vælger jeg så at smide navnet: River Phoenix?
Melancholia. Nå nej. Man kan ikke tage fra ham, at manden ér Jack Bauer, men den er næsten for nem. Dark City. En atypisk rolle for ham, i en suveræn sci-fi basker.
William Hurt?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg vil sige Passenger 57, mest fordi at det var vist den første film jeg så med ham og det er altid den jeg kommer i tanke om, når jeg tænker på Snipes.
Lt. Gen. James Longstreet i Gettysburg eller som amerikansk ny nazist i Costa Gavras' Betrayed. I begge leverer han en god præstation, men for fanden .... GENERAL LONGSTREET!
Debra Winger?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Wilder Napalm - en relativt ukendt og også lidt fjollet film, men Debra Winger er så charmerende og quirky i den film - man kan ikke andet end at elske hende :)
Hun er nu også forrygende i Terms of Endearment - meget rørende.
Jack Nicholson?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
70érne og 80ernes bedste amerikanske skuespiller. Har forvaltet sin karriere godt og har lavet mesterlige film i flere genre. 70erne var bedst med højdepunkter som Five easy pieces, King of Marvin Gardens, Gøge redden mfl. - håber stadigt at han har en eller to gode film/roller tilbage.
#531 chronaden 14 år siden
Uden tvivl "My Own Private Idaho" efterfulgt af "Milk".
My Own Private Idaho er en af de meste undervurderede og "glemte" værker i nyere tid, alle burde sætte sig ned en regnfyldt eftermiddag og nyde den samt River Phoenix' eminemte præstation.
og Apropo, vælger jeg så at smide navnet:
River Phoenix?
#532 lyspunkt 14 år siden
#533 Riqon 14 år siden
And that's your opinion.
#534 Spanner 14 år siden
Kiefer Sutherland
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#535 filmz-Bruce 14 år siden
William Hurt?
#536 Åkepool 14 år siden
Der viser han virkelig høj kvalitet, som fængslet homoseksuel. Iøvrigt overfor en også velspillende Raul Julia.
Wesley Snipes?
#537 fc-andeby 14 år siden
Tom Berenger?
#538 filmz-Bruce 14 år siden
Debra Winger?
#539 wimmie 14 år siden
Hun er nu også forrygende i Terms of Endearment - meget rørende.
Jack Nicholson?
#540 jessup 14 år siden
Shelley Duvall