Endnu en gang må jeg granske min hjerne for filmoplevelse, der nok enten tysk synkroniseret eller set i biografen til en 10´er som lørdagsforestilling. Jeg kan ikke adskille hans roller fra hinanden og kan derfor heller ikke fremhæve én frem for en anden og skyder derfor på den sikre med De kalder han Bulldozer hvor han kunne dele lidt øretæver ud.
George Lucas ?
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Star Wars IV - A New Hope. Generelt er jeg rigtig rigtig glad for de 3 første Star Wars-film...og her menes de 3 første der blev lavet. De 3 nyeste vil jeg slet ikke kommentere ;) A New Hope er min favorit - det er den jeg altid tænker på når jeg tænker Star Wars; den var nyskabende, eventyrlig, kreativ og med både humor og action. En af de bedste film...ever ;)
Peter Stormare?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
En fremragende bi-skuespiller med mange roller på CVet. Jeg vil tage én af dem, hvor han for en gang skyld ikke spiller østeuropæer, nemlig som sabelsvingende tysk nihilist i Big Lebowski, hvilket måske også er at tage en sikker, da alle spiller fremragende i den film.
Matthew McConaughey ? (måtte lige google ham for at få det stavet rigtigt)
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Den hvor han tager blusen af!! :P ej, lad mig lige tænke. How to lose a guy in 10 days er faktisk én af mine guilty pleasures... We Are Marshall er også en fin lille sportsfilm, der dog ikke handler om sport. Jeg kunne godt lide hans udseende i Reign of Fire, men karakteren var vist ret flad. Jeg tror, det blir Amistad - her spillede han bedst og dengang kunne man tage ham nogenlunde seriøst.
McG?
The only way to beat a troll is to not play their game.
#525 Det var en ond én. Dog må jeg indrømme, at Charlie's Angels er en guilty pleasure. Jeg finder den rigtig sjov og underholdende og jeg synes samspillet mellem Diaz, Barrymore og Liu er rigtig godt.
You got to be kidding me? o0, Selma Blair i Hellboy.. Kan tydeligt huske da jeg så den første gang sagde jeg til mig selv: "hold da kæft hun er dælme en ringe skuespiller, hvorfor pokker valgte de ikke hvilken som helst anden til den rolle?".
Har hun overhovedet optrådt i en nævneværdig rolle?
Clinten er uden tvivl "Unforgiven" i min bog, Eastwood er ikke en person jeg forbinder med en særlig stor range, men han er satme i toppen når det gælder at spille enten en badass eller gnaven mand! :D
Der er mange muligheder, men jeg vælger det lidt mere utraditionelle valg, "Strangers on a Train". Mesterlig brug af suspense i en ellers lige til film. Farley Granger og Robert Walker har en fremragende kemi sammen, og leverer begge fremragende præstationer. Robert Walker spiller en udspekuleret psykopat til perfektion, og jeg vil altid huske scenen hvor Guy Haines (Farley Granger) kører forbi en retsbygning, hvor man i det fjerne ser Bruno (Robert Walker) stå foran bygningen. Men der var mange andre svarmuligheder til Hitchcock. Det kunne ligeså godt have været "Psycho", "North by Northwest", "Rear Window" osv.
Gus Van Sant?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#521 wimmie 14 år siden
Jep, har set Explorers...har vist set næsten alt med Ethan Hawke da jeg havde et ret stort crush på ham som teenager ;p
#522 lyspunkt 14 år siden
Endnu en gang må jeg granske min hjerne for filmoplevelse, der nok enten tysk synkroniseret eller set i biografen til en 10´er som lørdagsforestilling. Jeg kan ikke adskille hans roller fra hinanden og kan derfor heller ikke fremhæve én frem for en anden og skyder derfor på den sikre med De kalder han Bulldozer hvor han kunne dele lidt øretæver ud.
George Lucas ?
#523 wimmie 14 år siden
Generelt er jeg rigtig rigtig glad for de 3 første Star Wars-film...og her menes de 3 første der blev lavet. De 3 nyeste vil jeg slet ikke kommentere ;)
A New Hope er min favorit - det er den jeg altid tænker på når jeg tænker Star Wars; den var nyskabende, eventyrlig, kreativ og med både humor og action. En af de bedste film...ever ;)
Peter Stormare?
#524 lyspunkt 14 år siden
Matthew McConaughey ? (måtte lige google ham for at få det stavet rigtigt)
#525 Riqon 14 år siden
Den hvor han tager blusen af!! :P ej, lad mig lige tænke. How to lose a guy in 10 days er faktisk én af mine guilty pleasures... We Are Marshall er også en fin lille sportsfilm, der dog ikke handler om sport. Jeg kunne godt lide hans udseende i Reign of Fire, men karakteren var vist ret flad. Jeg tror, det blir Amistad - her spillede han bedst og dengang kunne man tage ham nogenlunde seriøst.
McG?
#526 Herrguth 14 år siden
Selma Blair?
#527 lyspunkt 14 år siden
Clinten som skuespiller ?
#528 chronaden 14 år siden
You got to be kidding me? o0, Selma Blair i Hellboy.. Kan tydeligt huske da jeg så den første gang sagde jeg til mig selv: "hold da kæft hun er dælme en ringe skuespiller, hvorfor pokker valgte de ikke hvilken som helst anden til den rolle?".
Har hun overhovedet optrådt i en nævneværdig rolle?
#529 chronaden 14 år siden
Alfred Hitchcock?
#530 Kruse 14 år siden
Gus Van Sant?