#549 Den kan faktisk ses, i den udgåede Criterion udgave [url= Youtube her[/url]. Det er en af Hitchcocks bedste film. Umådelig hardcore Cary Grant, ikke mindst dialogen, som er super hård noir. Claude Rains spiller fantastisk i den!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#550 - tjo, der er også The Adventures of Robin Hood, Angels with Dirty Faces, Mildred Pierce og andre :)...og det citat er fra filmen, Play it again, Sam. :)
Play it, Sam. Play "As Time Goes By." er det helt korrekte...
#554 - skal også have den set, men venter lige på, jeg kommer til Ingrid Bergman i min klassiske skuespillerinder. Er lige i gang med Garbo, den næste bliver Stanwyck, og så bliver det enten Olivia De Havilland eller Ingrid Bergman :)
#558 - det er ikke hans bedste film, men i Phenomenon er han allerbedst, synes jeg. Godfather kunne nævnes, hvor han også er suveræn, men rollen er bare perfekt til ham i Phenomenon.
#551 BN 14 år siden
Sådan! Nu er citatet rigtigt. ;-)
#552 Kruse 14 år siden
Malcolm McDowell?
#553 elwood 14 år siden
Rene Russo?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#554 filmz-Bruce 14 år siden
#555 Skeloboy 14 år siden
Play it, Sam. Play "As Time Goes By." er det helt korrekte...
#554 - skal også have den set, men venter lige på, jeg kommer til Ingrid Bergman i min klassiske skuespillerinder. Er lige i gang med Garbo, den næste bliver Stanwyck, og så bliver det enten Olivia De Havilland eller Ingrid Bergman :)
#556 chronaden 14 år siden
Ikke den største skuespillerinde inde i verden, hun har dog vist lidt drama egenskaber til tider, men min stemme falder stadig på "Get Shorty" :P
Helena Bonham Carter? (og der må ikke nævnes en Tim Burton film!) :P
#557 elwood 14 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#558 Kruse 14 år siden
Robert Duvall?
#559 Skeloboy 14 år siden
Brian Cox?
#560 BN 14 år siden
Har du set Duvall i tv-serien 'Lonesome Dove'?