*EDIT too late :P Brian Cox, den oprindelige Hannibal Lecktor. En fremragende skuespiller, der helt fortjent virkelig har haft luft under vingerne i diverse supporting roles i de seneste 15 år.
Jeg må sige The Escapist. Det var fedt at se ham i en bærende hovedrolle for en gangs skyld.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#562 - jaja, for du sagde det helt sikkert ikke med vilje...;)
Jeg vidste godt at citatet ikke var rigtig, men jeg indrømmer gerne at jeg ikke kunne huske hvordan det rigtige citat var og jeg var for doven til at slå det op...
#561 Skeloboy 14 år siden
Jeg vil hellere sige Lonesome Dove så...;)
Brian Cox?
#562 tiany 14 år siden
#563 Skeloboy 14 år siden
#564 wimmie 14 år siden
Jeffrey Jones?
#565 Spanner 14 år siden
Brian Cox, den oprindelige Hannibal Lecktor. En fremragende skuespiller, der helt fortjent virkelig har haft luft under vingerne i diverse supporting roles i de seneste 15 år.
Jeg må sige The Escapist. Det var fedt at se ham i en bærende hovedrolle for en gangs skyld.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#566 Spanner 14 år siden
Vi bliver blandt birollekongerne:
Chris Cooper
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#567 wimmie 14 år siden
Ah ja, han var naturligvis med i Manhunt som Hannibal Lecter - det ville nok blive mit første valg i stedet ;)
#568 chronaden 14 år siden
Bedste film som "Vangelis" har haft en sang featured i? :]
#569 Åkepool 14 år siden
Fixed ;)
#570 tiany 14 år siden
Jeg vidste godt at citatet ikke var rigtig, men jeg indrømmer gerne at jeg ikke kunne huske hvordan det rigtige citat var og jeg var for doven til at slå det op...