"Jaws", helt sikkert "Jaws! Manden er et geni - intet mindre - der har stået bag det ene suveræne score efter det andet. Men "Jaws" kan jeg se - og høre - på repeat. :-)
Peter Krause?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
"Six Feet Under" - for pokker han er god i den serie. Som den fortabte søn som vender hjem for en stund og ender med at drive bedemandsforretningen videre. Han er på et eller andet plan også protagonisten i serien. Ham som er samlingspunktet og på trods af de groteske ting som han bliver udsat for, så formår han altid at få os til at føle os velkomne i hans univers. Fra grotesk humor, til brændende alvor.
Mila Kunis ?
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Jeg havde nok også endt på Six Feet Under med Krause, men jeg vil anbefale hans fans (og andre) at se miniserien The Lost Room. En meget veludført Clive Barkeresque fortælling i seks afsnit.
Mila Kunis: Den yndige unge dame har ikke lavet så meget virkelig godt endnu. Jeg glæder mig til at se hende i Black Swan, men indtil videre må det blive Family Guy. Stakkels Meg...
Seth Green?
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Det er begrænset, hvad jeg kender til hans arbejde, men hvis jeg har forstået rigtigt, så kan han tage det meste af æren for Robot Chicken - og det er da i hvert fald noget at være stolt af, for det er dælme sjovt (ofte).
Mike Myers.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Mike Myers er ikke min kop te, men hans stemmepræstation som Shrek sidder lige i skabet. Så selvom det måske ville være oplagt med "Austin Powers", så bliver det for mit vedkommende "Shrek".
Ben Gazzara?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#666 Closer! Formidabel film og skuespil af samtlige fire hovedroller jeg kan stadig ikke forstå, hvorfor jeg ventede så lang tid med at se den. Havde jeg vidst det var en Mike Nichols film, havde jeg fået den set.
Mike Nichols (instruktør)?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Regarding Henry - fordi det er den af hans film, der rører mig mest, og så elsker jeg Harrison Ford i rollen som det dumme svin der ufrivilligt ændrer personlighed.
Det må blive den ganske fine BBC-filmatisering af George Eliots aka Mary Ann Evans smukke roman "Middlemarch", hvor Hardy spiller Arthur Brooke. En god miniserie, der klart kan anbefales.
Instruktøren Stuart Rosenberg?
#661 Yoda 14 år siden
Peter Krause?
#662 filmz-jonasgr 14 år siden
Mila Kunis ?
'Cause I'm evil"
#663 Spanner 14 år siden
Mila Kunis: Den yndige unge dame har ikke lavet så meget virkelig godt endnu. Jeg glæder mig til at se hende i Black Swan, men indtil videre må det blive Family Guy. Stakkels Meg...
Seth Green?
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#664 Riqon 14 år siden
Mike Myers.
#665 Yoda 14 år siden
Ben Gazzara?
#666 Fynboen 14 år siden
Der hvor jeg har nydt ham mest, var som ond rigmand i Road House, som bestemt er en af mine guilty pleasures...
Clive Owen?
#667 filmz-Bruce 14 år siden
Mike Nichols (instruktør)?
#668 BN 14 år siden
Regarding Henry - fordi det er den af hans film, der rører mig mest, og så elsker jeg Harrison Ford i rollen som det dumme svin der ufrivilligt ændrer personlighed.
Robert Hardy?
#669 Yoda 14 år siden
Det må blive den ganske fine BBC-filmatisering af George Eliots aka Mary Ann Evans smukke roman "Middlemarch", hvor Hardy spiller Arthur Brooke. En god miniserie, der klart kan anbefales.
Instruktøren Stuart Rosenberg?
#670 filmz-Bruce 14 år siden
Robert Redford?