Gravatar

#21 MOVIE1000 15 år siden

tusind tak for svarene nu har jeg sådan en slags ide om hvordan men fremtidige plan vil se ud først en slags Gymnasie uddannelse også måske hen på Viborg medieskole det er vidst noget i den retning
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#22 MOVIE1000 15 år siden

iaften skal jeg ind til åbenthus ved handelsskolen i Esbjerg og på lørdag skla jeg til åbenthus ved HTX for at se om det er noget for mig
Gravatar

#23 Kruse 15 år siden

#22: Pffft...handelsskole og HTX....Det er ikke andet en stor omgang pølsefest :P

Næh du, på gymnasium er der derimod altid overflod af tøser i forhold til drenge....That's the way to go! Men okay, man kan selvfølgelig også vælge alt efter hvilken uddannelse man har lyst til....har jeg hørt :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#24 gi-jones 15 år siden

Hvis man vælger for kønsfordelingen er det helt givet at HHX er det mest fordelagtige.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#25 Tommy Kristensen 15 år siden

#23: Det kommer vist an på byen. Da jeg gik på HTX, der var det samme sted som frisørerne og diverse andre erhvervsuddannelser hvor der var flere piger end drenge :)
Gravatar

#26 filmz-jonasgr 15 år siden

Bare vælg ud fra det miljø hvor du finder dig bedst tilpas. Du har sådan cirka de samme muligheder uanset om du tager HHX og Gymnasiet eller HTX for den sags skyld.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#27 davenport 15 år siden

Min gamle guitarist gik på skole ved siden af sygeplejeskolen....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#28 Kruse 15 år siden

#25: Det er nok rigtigt. Jeg skrev det også kun fordi, at jeg ved at det er sådan det er i Esbjerg, hvor han jo netop også søger uddannelsessted :)
Gravatar

#29 MOVIE1000 15 år siden

Det virkede bare ikke sådan da jeg var i Brobygning på EG.

jeg er kommet hjem fra Handelsskolen og det var vidst ikke noge tfor mig det lyder alt for kedeligt og folkeskole agtigt, stedet i sig selv får heller ikke en lyst til at sige med det samme " Der skal jeg da være". så jeg satser på HTX på lørdag og hører hvad det er for noget ellers må jeg gå en helt anden vej :l
Gravatar

#30 Kruse 15 år siden

#29: Det er vidst nok også Statsskolen der har flest piger pr. dreng, hvis jeg ikke tager meget fejl.

Skriv ny kommentar: