#109 Helt enig mht. slutningen på filmen... ellers en rigtig god film. Synes dog slutningen trækker gevaldigt ned, det gør den i hvert fald for mit vedkommende. Det meste af filmen står vel til 8/10 for mig, men med slutningen i tankerne, ender jeg desværre nok helt nede på 6/10.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Syntes slutningen er fin nok, men det er filmens klimaks der falder sammen for mig. Fedt og grumt twist at de tager livet af Danielle Harris karakter, men hele twistet omkring den forvandlede præst er meget ringe, og da vampyr-præsten begyndte at tale kunne jeg ikke lade være med at grine....synd
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Var præsten ham der über bad guy'en de havde mødt tidligere? Det er et stykke tid siden, jeg har set den. Hvis ja, var det netop det samme det ødelagde filmen for mig... nemlig at der er en über bad guy, der ikke døde tidligere i filmen, utroværdigt nok finder frem til dem igen til en final showdown. På en måde ødelægger det hele filmens tempo og stemning, at det skal forfalde til sådan noget klichefyldt rod, og det er netop den dystre stemning og det langsomme tempo, der gjorde filmen interessant for mit vedkommende.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
NY ANMELDELSE: "They're Back From The Grave and Ready To Party!" - sådan lyder tag-linen til denne fredags filmanmeldelse. Jeg anmelder Alien-medforfatter Dan O'Bannon's 80ér Rock'N'Roll zombie-film 'The Return of the Living Dead' - og du kan som altid læse anmeldelsen lige her.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
NY ANMELDELSE: Instruktør Eli Craig prøver med hans 'Tucker & Dale vs Evil' at få gys, grin og gore til at gå hånd i hånd i denne splatter-komedie fra sidste år. Jeg anmelder de voldsomme eskapader lige her.
NY ANMELDELSE: Denne gang ser jeg Toby Wilkins 'Splinter'. Instruktøren tager det at få 'en splint i fingeren' til helt nye dimensioner i hans parasit-monster film fra 2008. Du kan læse anmeldelsen lige her.
NY ANMELDELSE: Jeg kigger på Gerard Johnson's ultra realistiske seriemorder-film 'Tony - en seriemorder i London' fra 2009. Filmen der byder på socialrealisme og kulsort humor er et fascinerende portræt af en gal morder i et nedslående London. Du kan læse anmeldelsen lige her.
#111 Lord Beef Jerky 13 år siden
#112 rammy 13 år siden
#111:
#113 Lord Beef Jerky 13 år siden
#114 rammy 13 år siden
#115 rammy 13 år siden
#116 rammy 13 år siden
#117 rammy 13 år siden
#118 rammy 13 år siden
#119 Lord Beef Jerky 13 år siden
#120 rammy 13 år siden