Gravatar

#121 rammy 13 år siden

NYHED: Ærede medlemmer af Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents. Den gamle facebook gruppe må gå i graven, da den bliver arkiveret af Facebook.com og dermed slettet. Derfor har jeg nu oprettet en ny gruppe, i det nye "Syntes godt om" format. Jeg håber at I vil vise jeres støtte og tilmelde jer gruppen, så vi kommer godt fra land. Som i den gamle gruppe vil jeg annoncere nye anmeldelser og nyheder i gruppen. Nye medlemmer er selvfølgelig også meget velkomne! Du finder den nye gruppe her.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#122 Collateral 13 år siden

Done :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#123 rammy 13 år siden

NY ANMELDELSE: Denne gang tager vi til det franske for at undersøge om den bølge af kvalitets horror, som har skyllet ind over os den seneste tid, stadig levere varen. Jeg anmelder instruktør debutanten Yann Gozlan's nye film 'Caged' (udkommer i dag d.30/08 fra AWE). Kan den leve op til titler som 'Haute Tension', 'Them', 'Frontier(s)', 'Inside' og sidst men ikke mindst den notoriske 'Martyrs'? Du finder svaret LIGE HER. Husk også at smide en stemme i afstemning og meld dig ind i bloggens nye facebook-gruppe. Håber vi ses.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#124 rammy 13 år siden

NY ANMELDELSE: Vi tager en tur tilbage i tidsmaskinen og lander i 1982, og Jack Sholder's velcastede horror-debut 'Alone in the Dark'. Du kan læse anmeldelsen
LIGE HER. Er du glad for skriverierne, så vis din støtte ved at melde dig ind i bloggens nye facebook-gruppe.
Gravatar

#125 rammy 13 år siden

Husk at sende linket til venner og fjender med smag for obskure filmoplevelser :)

http://sorensencinema.blogspot.com/

Gravatar

#126 rammy 13 år siden

Alle film-sites med respekt for sig selv, har mindst en' Top 10 liste! Derfor sidder jeg nu og sveder over min kommende Top 10 liste over bedste horror-film nogensinde. Inden jeg gik i gang var jeg godt klar over at det ville blive en meget svær opgave - men SÅ svært?! Det er så godt som en umulighed at begrænse sig til 10 film, i en genre hvor man har et utal af favoritter. Men jeg må hellere tage mig sammen, og den færdige liste kommer online meget snart. Så stay tuned og ønsk mig held og lykke...

Preview: http://sorensencinema.blogspot.com/2011/09/nyhed-t...
Gravatar

#127 duuk74 13 år siden

Venter spændt :)
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#128 Bruce 13 år siden

#126 Spændende :)

Hmmm horror movies. Har en anden opfattelse af horror (rædsel) og gys (thrill). Har du også det?
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#129 rammy 13 år siden

#128: Nej, ikke rigtig. Det er same, same for mig - syntes bare at det lød bedre.
Gravatar

#130 Bruce 13 år siden

Ok :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos

Skriv ny kommentar: