Jeg ejer stadig Clownhouse på vhs. Den skræmte næsten livet af mig som knægt...og gør det stadig. Hader klovne i dag. Sam Rockwell er iøvrigt med, ganske ung og en smule modbydelig som storebroderen.
#173: Jeg tænker lidt over det - ingen tvivl om at det er et populært koncept! Den næste indlæg på bloggen bliver nu en god gammeldaws anmeldelse - 'The Human Centipede (First Sequence)'.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
NY ANMELDELSE: Efter en veloverstået Top 10 vender vi nu tilbage til at bedømme ugens film. Denne gang er det den notoriske 'The Human Centipede [First Sequence]' fra 2009, der står for skud. Er den kontroversielle instruktør Tom Six's film virkelig så grum og ækel som rygtet siger? Du finder svaret LIGE HER. Husk også at melde dig ind i bloggens facebook-gruppe.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
NY ANMELDELSE: Vi tager springet fra Dr. Heiter's bizarre tusindben til et helt andet dyr - nemlig en menneskeædende bamse! 'Grizzly' fra 1976 var den første Animal Attack-film der udkom i slipstrømmen på Den Store Hvide fra Spielberg's megahit 'Jaws'. Som noget nyt begynder jeg også at give billede- og lyd-kvalitet et par ord med på vejen, og hvis udgivelsen indeholde noget ekstramaterialle der er værd at fremhæve, så får dette også lidt spalteplads. Du kan læse anmeldelsen af en af de største independentsucceser nogensinde LIGE HER. Der er også blevet plads til en ny titel under 'Bøger...', James Gracey's bog om 'Dario Argento' er nemlig landet i postkassen. 'Grindhouse trailer-show...' har også fået lidt nyt trailer-trash at gå i krig med. Husk også at 'Syntes godt om" bloggen på facebook.
NYHED: Som noget nyt kan du nu også finde fede baggrundsbilleder på bloggen. Så er du blevet træt af det samme gamle kedelige Windows-baggrundsbillede på din computer? Hvorfor så ikke skifte det ud med noget grumset Grindhouse Gore Galore?! I den nye 'Voldsomme wallpapers...' sektion finder du intet mindre end hele 150 screenshots fra nye som gamle genre-film, i widescreen (1920 x 1080) format. Du finder den nye feature ved at klikke lige HER!
NYHED: Som noget nyt kan du nu også finde fede baggrundsbilleder på bloggen. Så er du blevet træt af det samme gamle kedelige Windows-baggrundsbillede på din computer? Hvorfor så ikke skifte det ud med noget grumset Grindhouse Gore Galore?! I den nye 'Voldsomme wallpapers...' sektion finder du intet mindre end hele 150 screenshots fra nye som gamle genre-film, i widescreen (1920 x 1080) format. Du finder den nye feature ved at klikke lige HER!
NICE! Kunne godt finde på benytte mig af nogle af dem. Måske smide nogle logoer fra filmene på.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#171 misuma 13 år siden
#172 rammy 13 år siden
#173 rammy 13 år siden
#174 Collateral 13 år siden
#175 rammy 13 år siden
#176 Collateral 13 år siden
#177 rammy 13 år siden
#178 rammy 13 år siden
#179 rammy 13 år siden
#180 Collateral 13 år siden
NICE! Kunne godt finde på benytte mig af nogle af dem. Måske smide nogle logoer fra filmene på.