Gravatar

#181 rammy 13 år siden

Godt at de kan bruges :)
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#182 rammy 13 år siden

NY ANMELDELSE: Byt lidt om på ordene Cop Killer fra Ice-T's thrash-metal band Body Count's sang af samme navn og du har Killer Cop - én dræber-betjent. For det er nemlig lige præcis hvad vi har med at gøre i denne uges anmeldelse. Jeg kigger på den nye danske blu-ray udgivelse af William Lustig's 'Manic Cop' - så I ved sikkert allerede, at den kommer til at stå på 80'er action-horror, med kult-helten Bruce Campbell på rollelisten. Du kan læse anmeldelsen LIGE HER. Hvis det er længe siden du har været forbi (og det er det forhåbenligt ikke) så kan jeg også fortælle at bloggen har fået en helt ny wallpaper-sektion. Her er proppet med intet mindre end hele 150 screenshots fra nye som gamle genre-film, i widescreen (1920 x 1080) format. Så er du blevet træt af det samme gamle kedelige Windows-baggrundsbillede på din computer? Find kuren lige HER!
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#183 rammy 13 år siden

På grund af den store interesse omkring 'Maniac Cop' er jeg begyndt at små-skrive på en anmeldelse af efterfølgeren, 'Maniac Cop 2'.
Gravatar

#184 rammy 13 år siden

NYHED: Det er med glæde at jeg kan informere om at danske Soul Media og Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents har indgået et samarbejde vedrørende filmanmeldelser af selskabets eksisterende og fremtidige genre-udgivelser. Soul Media har allerede givet os 'Maniac Cop' og det bliver spændende at se hvad vi ellers kan forvente fra det danske selskab. Et ligende samarbejde er også blevet indgået med svenske Atlantic Film.
Gravatar

#185 Collateral 13 år siden

Fedt at du hele tiden "udvider" bloggen :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#186 rammy 13 år siden

Tak, måske man snart skulle prøve at udvide med en skribent mere. So many movies - so little time...
Gravatar

#187 Collateral 13 år siden

#186: Spændende ide! Glæder mig til at følge den fremtidige udvikling.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#188 Collateral 13 år siden

Collateral (187) skrev:
#186: Spændende ide! Glæder mig til at følge den fremtidige udvikling.

Og så må du jo lige skrive på bloggen hvis der bliver mulighed for at ansøge ;P
Gravatar

#189 rammy 13 år siden

Collateral (188) skrev:
Og så må du jo lige skrive på bloggen hvis der bliver mulighed for at ansøge ;P

Det er noget jeg stærkt overvejer.
Gravatar

#190 rammy 13 år siden

NYHED: Nu har du mulighed for at blive en del af projektet og få dine anmeldelser udgivet på bloggen. Her på 'Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents' har jeg i nogen tid gået og grublet over at tilknytte én ekstra skribent (eller måske flere), en slags gæsteanmelder(e). så lyder det som noget der tænder din indre film-nørd, så læs roligt videre lige her!

Skriv ny kommentar: