Gravatar

#201 rammy 13 år siden

#200 Det skal jo også stå dig selv frit for om du vil. Det er jo heldigvis et frit land vi lever i - jeg gør bare opmærksom på det.

Og lad os bare sige det sådan at jeg rater May MEGET højere end 3/10...
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#202 misuma 13 år siden

Lord Beef Jerky (198) skrev:
Instruktørens bedste film er stadig Red for mig.

Revenge-filmen?

Rammy - Jeg synes nu det' cool nok med titler som Southern Comfort, det giver et dybere og bredere udvalg af anmeldelser og kan stadig forsvares indenfor rammen IMO.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#203 Lord Beef Jerky 13 år siden

#202 Jeps! Stakkels hund =(
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#204 rammy 13 år siden

#202: Helt enig, men anmeldelsen af 'Southern Comfort' er der ikke mange der har gidet at se på. Anmeldelsen af 'The Woman' scorede flere sidevisninger på én dag end 'Southern Comfort' har gjort på godt 10 dage. Lidt øv, men bare rolig - jeg skriver stadig om lige de film jeg har lyst til. Populære eller ej...
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#205 misuma 13 år siden

Good to hear - The Woman er iøvrigt lige bestilt ;)
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#206 rammy 13 år siden

misuma (205) skrev:
Good to hear - The Woman er iøvrigt lige bestilt ;)

Håber ikke at du bliver skuffet :) Og som sagt, den fungere altså bedst hvis man allerede kender bøgerne.
Gravatar

#207 rammy 13 år siden

Nyhed: Mangler du et overblik over Halloween horror på tv-skærmen i den kommende weekend, så hjælper jeg med dette lige HER.
Gravatar

#208 rammy 13 år siden

NY ANMELDELSE: Maniac Cop 2. Godt 3 uger efter den meget læste anmeldelsen af 'Maniac Cop' er jeg nu klar med en dugfrisk en af slagsen - denne gang på efterfølgeren 'Maniac Cop 2'. Makkerparret William Lustig/Larry Cohen er tilbage med denne actionpacked 2'er fra 1990 og den hævngerrige monster-betjent bærer i dén grad stadig nag! Du kan læse anmeldelsen LIGE HER.
Gravatar

#209 rammy 13 år siden

NYHED: Bloggen udvider med 3 nye anmeldere - hils på dem via nyheden lige her! Også har vi fået nyt logo! Velkommen til et nyt og forbedret 'Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents'!
Gravatar

#210 rammy 13 år siden

NYHED: Jeg har kigget lidt nærmere på CDON's '3 film fra AWE for 99 kroner og gratis fragt', inde på bloggen. Læs mere her.

Skriv ny kommentar: